5 - Б дистанційне навчання

Українська мова 28.05

Шановні п’ятикласники, вітаю всіх вас із успішним закінченням ще одного навчального року, який кожному подарував нові знання, нові враження, нові звершення і плани на майбутнє! Щасливих літніх канікул!!!

Список літератури на літо (на 6 клас)

Микола ВОРОНИЙ «Євшан-зілля»

Тарас ШЕВЧЕНКО «Думка» («Тече вода в синє море»), «Іван Підкова»

Володимир РУТКІВСЬКИЙ  «Джури козака Швайки» («На козацьких островах»)

Володимир ВИННИЧЕНКО  «Федько-халамидник»

Емма АНДІЄВСЬКА  «Казка про яян», «Говорюща риба».

Всеволод НЕСТАЙКО  «Тореадори з Васюківки»

Ярослав СТЕЛЬМАХ  «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»

Леся ВОРОНИНА  «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9»

Українська мова 14.05

Тема: Повторення, узагальнення і систематизація вивченого з розділу «Будова слова й орфографія»

Завдання:

1.Переглянути відеоурок 

https://www.youtube.com/watch?v=PHPgmnBKd_U

2. Переглянути матеріал за підручником (§ 11 - 14)

3. Згадати визначення таких понять:

1. Які ви знаєте значущі частини слова?
2. Дати визначення значущим частинам слова, що стоять: а) перед коренем; б) після кореня; в) у кінці слова.
3. Для чого людині необхідні знання про значущі частини слова?
4. Чи завжди слова з однаковим коренем є спільнокореневими?
5. Що є спільною частиною споріднених слів? Навести приклади.
6. Яке значення має закінчення у слові? Що воно виражає?
7. Які суфікси надають слову зменшено-пестливого значення. Навести приклади.
8. З'ясувати поняття: змінні і незмінні слова. У чому їх відмінність?
9. За допомогою чого може змінюватися форма слова?
10. Назвати умови, за яких вживаються префікси пре-, при-, прі-.
11. Яка з вивчених орфограм здається вам найважчою? Чому?
4. Письмово виконайте вправи:

І. 521, 522 (за підручником)

ІІ. Подані слова записати в тому порядку, в якому розташовані їхні схеми, що наводяться нижче.

Книга, обкладинка, іграшка, розмова, одяг, дзвоник, заметіль.
Схеми:
1) Корінь + суфікс + нульове закінчення
2) Префікс + корінь + суфікс + закінчення
3) Префікс + корінь + суфікс + нульове закінчення
4) Корінь + суфікс + закінчення
5) Префікс + корінь + закінчення
6) Префікс + корінь + нульове закінчення
7) Корінь + закінчення
Якщо правильно розмістити слова, то з їхніх перших букв прочитаєте другу половину крилатого вислову, який починається словами: «Через терни ….». Запишіть вислів повністю.

dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)

Українська мова 13.05

Тема: Повторення, узагальнення і систематизація вивченого з розділу «Лексикологія»

Завдання:

1.Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=UwVSIfH4r8M

2. Повторити вивчене з теми (§4 - 10)

3. Згадати визначення таких понять:

1. Що таке лексика?

2. Що таке лексикологія?

3. Що таке лексичне значення слова?

4. Які слова називаються однозначними?

5. Які слова називаються багатозначними?

6. Що таке пряме значення слова?

7. Що таке переносне значення слова?

8. Які слова називають загальновживаними?

9. Які слова відносяться до стилістично забарвленої лексики?

10. Що таке синоніми?

11. Що таке антоніми?

12. Що таке омоніми?

4. Виконати вправи (письмово)

Вправа 518, 519 (виписати сполучення слів, що мають  переносне значення: 1) Час іде, …)








Роботу надсилати dudnichenko.tv@gmail.com 

або Viber (099-076-27-62)

Українська література 13.05

Тема: : Урок  позакласного читання. Сучасні твори про історичне минуле українського народу І. Крипякевич  «Малі козаки»

Завдання:

1.Прослухати аудіокнигу  https://www.youtube.com/watch?v=bo70GofS6xE

2. Прочитати оповідання (за бажанням) https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=5876

3. Дати відповідь на питання  за змістом оповідання (УСНО).

1. Яка історична епоха відображена в оповіданні?

2. Чим зацікавився гурт хлопців?

3. Як автор змальовує козаків?

4. Хто, на думку хлопців, міг вступити до козацького війська?

5. Як цю пропозицію Василька прийняли хлопці?

6. Кого ви вважаєте козаком? Які риси характеру повинні бути присутні у нього?

7. Про яку пригоду з шаблею розповів дідусь Стефан Василькові? Як ця розповідь характеризує прадіда хлопця?

8. Якою зброєю знарядилися хлопці для створення власного козацького  війська?

9. Чим Остапко Варениця здивував хлопців організаторів козацького війська?

10. Що у творі І. Крипякевича «Малі козаки» здалося вам кумедним?

11. Які посади визначилися серед козацтва?

12. Чим повязана несподівана зустріч малих козаків з Б. Хмельницьким?

13. А чим власне ви змогли б допомогти рідному краю у скрутний для нього час?

Українська мова 16.04

Тема: Вставні слова, виділення їх на письмі комами. Тренувальні вправи

Завдання:

1. Повторити відомості про вставні слова.

2. Письмово виконати завдання:

1) Впр. 483

2) Перепишіть речення, розставивши розділові знаки. Підкресліть (  ______  ) вставні слова.

  Звичайно птахи ще зранку починають свій щебет та спів. Стрибають по гілках безтурботні певна річ маленькі синички та чижики. Чуєте характерно поскрипує у своєму гнізді хазяйновитий шпак. Он стукає зверніть увагу по кленовому стовбуру дятел у червоній шапочці. Цей трудяга безсумнівно витягує з-під кори шкідливих для дерев комах. Здається десь у гущавині співає іволга.

dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (0990762762)

Українська мова 15.04

Тема: Вставні слова, виділення їх на письмі комами

Завдання:

1. Ознайомитися з теоретичним матеріалом за підручником §41

2.Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=zwlG-aOOzm4

https://www.youtube.com/watch?v=3QWz37ZkqbA

3. Виконати письмово вправи 481, 482.

dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (0990762762)

Українська література 15.04

Тема:  Зображення краси рідної природи в поезіях Максима Рильського

Завдання:

Переглянути відеоурок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=CtI0fzKQuYc

Записати аналіз (паспорт) поезій у зошит.

Розповісти вірш напам’ять (зняти відео і надіслати).

dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (0990762762)

Українська мова 13.04

Тема: Розділові знаки при звертанні

Завдання:

1.Ознайомитися з теоретичним матеріалом на стор.203.

2.Переглянути навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=qJk99mEDWgk

3.Виконати письмово завдання:

І.Вправа 472.

ІІ. ЗАВДАННЯ: перебудувати речення так, щоб виділені слова виступали в ролі звертань. 

 Сергій не втрачав віри в себе і не піддавався розпачу. Учні не повинні відповідати образою на образу. Школярі повинні пам’ятати, що шкільні проблеми можна розв’язати.

 Українська література 13.04

Тема: Максим Рильський. Основні відомості про поета. Уміння митця бачити красу рідної природи та створювати красу засобами поетичної мови

Завдання:

1.Ознайомитися з біографією Максима Рильського (стор.209).

2.Переглянути навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=wT5HYMG8wtA  або

https://www.youtube.com/watch?v=2SJ7O2QgaLE

3. Виразно прочитати вірші М. Рильського (стор. 210-212)

Домашнє завдання: вивчити напам’ять одну з поезій

М. Рильського (на четвер).

Українська мова 09.04

Тема: Звертання. Непоширені й поширені звертання

Завдання:

1.Ознайомитися з теоретичним матеріалом на стор. 202 – 203.

2.Переглянути відео з теми https://www.youtube.com/watch?v=DBlkOBG-GVs 

3. Письмово виконати завдання.

1) Вправа 470 (виписати звертання).

2) Випишіть у два стовпчики поширені та непоширені звертання з діалогів із відомого вам твору сучасної письменниці Зірки Мензатюк «Таємниця козацької шаблі».

— Мій друже, тобі підсунули непотріб.

— Дівчата, що ви! Це чудовий колір! — заступився тато за свою обраницю.

— Н-но, Машко, не брикайся,— мовила мама й знову завела двигун.

— А що вам казав, любі дівчата,— торжествував тато на задньому сидінні.— Не машина — звір!

— Тату, ти як мексиканський бог кукурудзи! — пирснула сміхом Наталочка.

— Милий друже, вийми з рота кукурудзу,— сказала мама татові.

— Годі, доню, годі, рідненька!

— Вернися, гетьмане! Чи ти хочеш спинити вітер?

4. Переглянути відео (для загального розвитку)

https://www.youtube.com/watch?v=psYRauAmxY0

dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (0990762762)

Українська мова 08.04

Тема: Контрольна робота за темою «Другорядні члени речення. Однорідні члени речення, узагальню вальні слова»

Завдання:

Виконати завдання контрольної роботи за посиланням. Надіслати відповідь сьогодні до 18.00. На виконання роботи у вас 1 спроба. (Цього разу ви не зможете відразу побачити кількість балів, зароблених вами).

https://forms.gle/E2WnxW2DSYa4HCqt5

Українська література 08.04

Тема: Контрольна твір на тему «Співчуття і милосердя – шлях до перемоги добра» (за оповіданнями Євгена Гуцала «Лось», «Сім’я дикої качки»)

Завдання:

1.На подвійному аркуші (зсередини) запишіть :

Восьме квітня

Контрольний твір

Співчуття і милосердя – шлях до перемоги добра

2. Ознайомитися зі словничком.

Доброта - чутливе, дружнє ставлення до людей.

Милосердя - співчуття, жалість, жаль.

Співчуття - чуйне ставлення до чийогось горя, до чиїхось переживань.

Гуманність - людяність у своїх діях і ставленні до інших людей

Людяність - доброзичливе, чуйне ставлення до інших; уважність до чужих потреб.

3. Напишіть твір-роздум, дотримуючись такої будови: вступ (можна зазначити, яка тема була близькою автору, про що він писав; що таке співчуття і милосердя на ваш погляд), основна частина (які з персонажів є позитивними, а які негативними; висвітліть ставлення до вчинків герої оповідань Є. Гуцала), висновок (за якими принципами потрібно жити; як людина повинна ставитися до природи і оточуючих). Обсяг 0.5 – 1 стор.

Фото написаного твору надіслати  9 квітня до 17.00

dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (0990762762)

Українська мова 06.04

Тема: Тренувальні вправи. Підготовка до контрольної роботи

Завдання:

1)Перепишіть. Виділіть головні та другорядні члени в кожному реченні.

1. Реве та стогне Дніпр широкий, сердитий вітер завива.

2. Усе буйніше розквітала весна.

3. Пропливають зорі Укра­їни над моїм розчиненим вікном.

4. Пролісок пробив лис­ток торішній.

5. Веселе сонечко ховалось у веселих хмарах весняних.

2) Складіть схеми вказаних речень і запишіть їх.

1.Явори посадила сестра при дорозі.                                                  

2. Незабаром сюди мав прийти учитель.

3. На підлозі бавились дітки.

4. Дніпро — найбільша ріка України.

5.За лісом широкі поля поволі й лагідно спускалися вниз.

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи (повторити § 37-39)

Українська література 06.04

Тема: Урок позакласного читання. Євген Гуцало «Сім’я дикої качки»

Завдання:

1. Прочитати оповідання

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=4434

або послухати аудіозапис

https://www.youtube.com/watch?v=snpyhVTYjmM

2. Ознайомитися із паспортом твору.

Паспорт твору

Тема: відтворення взаємостосунків дітей зі світом природи (качиною сім’єю).

Ідея: засудження жорстокості, байдужості, прагнення возвеличитися за рахунок хвалькуватості, брехні (Юрко); возвеличення доброти, чуйності, милосердя (Тося).

Основна думка:

А) дитина — майбутня доросла людина, яка повинна осмислено ставитися до своїх вчинків, нести відповідальність за них;

Б) не завдавай шкоди природі, вона варта поваги, любові; має право на життя.

Жанр: оповідання про дітей.

Проблематика

         охорона й збереження дикої природи;

         дружба;

       активний захист добра;

       совість і сором та інші

Характеристика персонажів

+

Любить милуватися

природою,

має почуття сорому,

багато знає,

життєрадісний

 

 

ЮРКО

-

не думає про наслідки своїх вчинків, любить хизуватися, нетовариський, грубуватий

 

+

добре ставиться до

природи,

товариська,

щира,

прагне до нових знань

 

 

ТОСЯ

-

дуже довірлива,

не має наполегливості

при захисті своєї

правоти,

справедливості;

не вміє протистояти злу

3. Виконати тестову самостійну роботу за оповіданням

https://forms.gle/pToSo177RfvdgpUB9

Українська мова 02.04

Тема: Контрольний докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення

Завдання:

1)Уважно переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=5Qw6NeNauBo

2)Написати переказ (на подвійному аркуші з середини, який ви повинні будете здати мені, коли розпочнемо навчання у звичайному режимі).

3) Підкреслити у ваших переказах (однією лінією) однорідні члени речення.

4)УВАГА!!! Фото роботи надіслати сьогодні до 18.00 на електронну адресу dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (0990762762)

Українська мова 01.04

Тема: Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами

Завдання:

1)Розгляньте схему розстановки розділових знаків при узагальню вальних словах.

2)Письмово виконайте завдання.

Перепишіть речення, розставте пропущені розділові знаки. Підкресліть однорідні члени речення й узагальню вальні слова як члени речення.

1. Всі кольори я душею прийму білі рожеві блакитні червоні. 2. Яблуні дихають цвітом росяно червоно біло. 

3. Усміхнися всім навколо небу сонцю квітам людям. 

4. І родина і школа і мисливці усі повинні піклуватися про охорону нашої чарівної природи.

5. І на столі і на полицях скрізь були папери.

6. Майже одночасно все дозріло пшениця овес огірки й помідори.

7. Карі очі чорні брови усе в неї сміється.

Роботу надіслати  на електронну адресу

 dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)

Українська література 01.04

Тема: Павло Тичина. «Не бував ти у наших краях!», «Гаї шумлять», «Блакить мою душу обвіяла»

Завдання:

1.Прослухайте аудіозапис  виразного читання поезій Павла Тичини.

https://www.youtube.com/watch?v=92o1woZ1aBE

https://www.youtube.com/watch?v=oSos4wQCLEQ

2. Розгадайте ребуси.



3. Виконайте тестову роботу

https://forms.gle/wts4zWrNqTHVHgnm8


Українська мова 22.01

Тема: Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я

Завдання:

1)Опрацювати теоретичний матеріал §29

2) Переглянути навчальне відео (за основу взято ваш підручник)

https://www.youtube.com/watch?v=5KQRRzIGU1Y

3) Письмово виконати вправи 344, 350.

Українська мова 21.01

Тема: Вимова і правопис префіксів роз-, розі-

Завдання:

1)Опрацювати теоретичний матеріал §28

2) Письмово виконати вправи 337, 338(виписати лише ті слова, у яких потрібно вставити префікс роз-, розі-).

Українська література 21.01

Тема: Літописна оповідь. «Розгром Ярославом печенігів. Початок великого будівництва в Києві. Похвала книгам».  Образи руських князів

Завдання:

1.Прочитати літописну оповідь стор. 146.

2. Прослухати удіо книгу (за бажанням)

https://www.youtube.com/watch?v=nJyeIhZZ4zU

3. Усно відповідати на питання (стор. 146 - 147).

4. Записати в зошит інформацію про Ярослава Мудрого.

Князь Ярослав, син Володимира Великого, княжив з 1019 по 1054 роки. Ярослава прозвано в народі Мудрим.

За часів свого князювання Ярослав  розбудував місто Київ. Прикрасив його величними спорудами: побудував міцні стіни і Золоті ворота, у 1036 році Софійський собор. При Софійському соборі була відкрита школа і бібліотека. Ця бібліотека стала центром давньоруського літописання.

Ярослав: талановитий полководець, мудрий керівник, любить книги, поширює християнську віру, розвиває книго писання, будує культурні пам’ятки, піклується про свій народ, тонкий політик).

Українська мова 19.01

Тема: Вимова префіксів з-, зі-, с-

Завдання:

1)Опрацювати теоретичний матеріал §27

2) Переглянути навчальне відео, звернувши увагу на виконання вправ у ньому (вправи взято з підручника) 

https://www.youtube.com/watch?v=Uq-Axi0O2zY

3. Письмово виконати завдання:

І. Вправа 333 (виписати лише ті слова, де потрібно вставити літери з- або с-).

ІІ. Завдання: У поданих словах замість крапок вставити префікс з- або його форми с-, зі-. Випишіть підряд (або у стовпчики) спочатку  слова з с-, потім із з-, а тоді із зі-.

..кис, ..годен, ..сохла, ..хов, ..терті, ..в’яла, ..шиток, ..верхньо,

..фотографований, ..важ, ..гин, ..постерігач, .. грів, ..повна, ..малку, ..ріс, ..сип, ..споду, ..тис, ..дер.

Ключ. Якщо вправа виконана правильно, то з останніх букв записаних слів прочитаєте прислів’я.

Роботу надіслати  на електронну адресу

 dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)

Українська література 19.01

Тема:  Любов руських (українських) князів до своєї землі, їхня сила духу, воля, благородство, сміливість, вірність. Літописна оповідь «Володимир вибирає віру»

Завдання:

1.Прочитати літописну оповідь стор. 145.

2. Прослухати аудіокнигу (за бажанням)

https://www.youtube.com/watch?v=faA5_NT1w3I

3. Письмово схарактеризувати образ (записати риси характеру) князя Володимира.

4. Усно відповідати на питання стор. 145

Українська мова 15.01

Тема: Основні випадки чергування у-в, і-й (правила милозвучності)

Завдання:

1.Переглянути навчальне відео, звернувши увагу на виконання вправ у ньому (деякі вправи взято з підручника) https://www.youtube.com/watch?v=K0ykj8pYe1U

2.Опрацювати теоретичний матеріал  за підручником (§ 26 стор. 144).

3.Письмово виконати завдання:

І. Вправа 321 (І).

ІІ. Запишіть речення, дібравши  з дужок  потрібний  прийменник  або сполучник.

    Хліб (і, й) сонце найцінніше (в, у) світі. 

    Не підливай масла (у,в) вогонь.                                          

    (В, у) пісні наша доля.     

    Яка пшениця, така (і,й) паляниця.  

    Вік  учням (в, у)читись, а  (в, у)чителям — навчать.                                                                                                                                                                                                                                    

Роботу надіслати  на електронну адресу

 dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)

Українська мова 14.01

Тема: Чергування приголосних у коренях дієслів

Завдання:

1.Переглянути навчальне відео, слідкуючи за підручником стор.142 -143 https://www.youtube.com/watch?v=rBEE9mPI6Ns

2.Письмово виконати два завдання:

І. Вправа 317 (виписати лише виділені слова, дібравши до них неозначену форму дієслова (що робити?)

ІІ.Від кожного дієслова утворіть форму 1-ї особи однини (1 ос. одн. - я).

Їздити, городити, кликати, товкти, котити, хотіти, вертіти, дихати, просити, косити, гладити, бродити, мастити, пустити, робити, любити, терпіти, ловити.

 Роботу надіслати  на електронну адресу

 dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)

Українська література 14.01

Тема: «Святослав укладає мир з греками і повертається до Києва. Смерть Святослава»

Завдання:

1.Прочитати літописну оповідь «Святослав укладає мир з греками і повертається до Києва. Смерть Святослава» стор. 142 – 143.

2. Прослухати аудіокнигу (за бажанням) 

https://www.youtube.com/watch?v=9dKBlCsicmM

3. Характеристика літопису «Святослав укладає мир з греками і повертається до Києва. Смерть Святослава».

Коментар. Літопис оповідає про затяжні пе­ремовини Святослава з Царгородом щодо укладання миру. Греки не пристали на умови Святослава, тому все завершилось військо­вим протистоянням, переможцями в якому були греки. Мир було укладено і Святослав мав змогу повернутись додому. Але дорогою він отримав новини про напад печенігів і вирушив боронити свої землі. Цей похід виявився для нього останнім.

4. Усно відповісти на питання:

 Хто був правителем Царгороду того часу?

 Про що сперечався Святослав із греками?

 Що вплинуло на перемогу греків?

 На яких умовах було укладено мир?

 Чому греки не допомогли Святославу побороти печенігів?

 Як загинув Святослав?


Українська мова 12.01

Тема: Чергування [г], [к], [х] –  [ж], [ч], [ш] – [з'], [ц'], [с']

Завдання:

1.Переглянути навчальне відео.

https://www.youtube.com/watch?v=JuZqaHW4Wpo

2.Опрацювати теоретичний матеріал за підручником (стор. 142).

3.Письмово виконати вправи 308, 311.

Роботу надіслати  на електронну адресу

 dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)

 

Українська література 12.01

Тема: «Повість минулих літ» — найдавніший літопис нашого народу. Літописна оповідь «Три брати — Кий, Щек, Хорив і сестра їхня Либідь»

Завдання:

1.Переглянути навчальне відео.

https://www.youtube.com/watch?v=O0S98IvlVsA

2.Опрацювати матеріал за підручником (стор. 139).

Запам’ятати!!!

- Що таке літопис?

- Хто писав літописи?

- Про що розповідалося у літописах?

- Який з літописів є найдавнішим? Хто його автор?

3. Прочитати літописну оповідь «Три брати — Кий, Щек, Хорив і сестра їхня Либідь» (стор.140)

4.Усно відповідати на питання (стор.140-141).


Українська мова 27.11

Тема: Орфографічна помилка

Завдання:

1.Опрацювати за підручником §20 (правило).

2.Письмово виконати вправи 221(Подані звукописом слова записати літерами: Калина, верба…), 223.

Роботу не надсилати (перевірю у школі). 


Українська мова 26.11

Тема: Наголос

Завдання:

1.Ознайомитися з правилом на стор.107.

2. Виконати вправи 215, 219 (письм.)

Роботу не надсилати (перевірю у школі).  

Українська література 26.11

Тема: Галина Малик. Біографічні відомості про письменницю та її повість-казка «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії»

Завдання:

1.Ознайомитися з біографією Галини Малик стор.95.

2. Переглянути відео (інтерв’ю з письменницею)

https://www.youtube.com/watch?v=yujEoXgmywg

3. Читати фрагмент повісті стор. 96-100 та переказувати.


Українська мова 25.11

Тема: Склад. Правила переносу слів

Завдання:

1.Переглянути  відео з теми

https://www.youtube.com/watch?v=1hK6ypJwdj8

2. Опрацювати за підручником §19 стор. 105.

3. Письмово виконати вправи: 212 (зразок у підручнику), 214 (за-го-ло-вок, ар-мія).

Роботу можна надіслати  на електронну адресу dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)


Українська мова 13.11

Тема: Підготовка до контрольної роботи з теми «Лексикологія. Будова слова»

Завдання:

1.Перейдіть за посиланням та виконайте тестові завдання.

https://forms.gle/pybCBL8ieJkpYcSm9

Критерії оцінювання:

24-23 б. =12

22-21б. =11

20-19б. =10

18-17б. = 9

16-15б. = 8

14-13б. = 7

12-11б. = 6

10-9б. = 5

8-7б. = 4

6-5б. = 3

4-3б. =2

2-1б. = 1

Українська мова 12.11

Тема: Закріплення вивченого матеріалу з теми «Будова слова. Орфографія»

Письмово виконати завдання:

1)Записати слова, розібрати їх за будовою.

Переспів, середній, передплатник, утеплений, дов’язати, прилетіли, квітковий.

2)Слова з префіксами пре-, при- записати у 2 колонки.

Пр..солити, пр..солодкий, пр..ручити, пр..гортути, пр..гарячий, пр..смачний, пр..мило, пр..дорого, пр..тулити, пр..щирий, пр..лягти, пр..весело, пр..міський, пр..клеїти, пр..мудрий, пр..горіти.

Роботу надіслати 12.11.  на електронну адресу

 dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)

Українська література 12.11

Тема: Василь Королів‑Старий. «Хуха-Моховинка»

Завдання:

1.Прочитати казку (стор.77 - 83)

2.Усно відповідати на питання до твору (з підручника).


Українська мова 13.10

Тема: Омоніми

Завдання:

1.Перегляньте відео з теми.


https://www.youtube.com/watch?v=_BcDzVjIEIU

2. Ознайомтеся з §9 (теоретичний матеріал).

3.Виконайте вправи:

1) стор.64, впр. 120 (письм.)

2) Доберіть до  поданих омонімів із довідки слова, які допоможуть зрозуміти їх значення.

Коса, пара

Довідка: молодят, дівоча, туфель, морська, гаряча, нагострена.

Місяць, ключ

Довідка:  літній, із секретом, журавлиний, повний, консервний.

Півники, бракувати

Довідка: розквітлі, сміливості, забіякуваті, партію виробів, часу.

Роботу надіслати 13.10. до 17.00 на електронну адресу dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)

                       Українська література 13.10

Тема: Народна казка «Летючий корабель». Повчальний зміст казки

Виконайте письмові завдання:

1. «Знайди пару»

Об’єднайте випробування з тим, хто його виконав:

1 Дурень

2 Слухало
3 Скороход
4 Стрілець
5 Об’їдайло
6 Обпивайло
7 Морозно

А випив усі запаси рідини

Б допоміг другові не спаритися у бані

В знайшов летючий корабель

Г приніс води живущої й цілющої

Д дізнавався усі новини першим

Є розбудив товариша, який уснув під час ви­конання завдання

Е знищів усе їстівне, чим пригощали

 2. Запишіть риси характеру дурня.

3. Дайте відповідь на питання: «Чого навчила мене ця казка?»

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми «Вступ. Міфи й легенди українців. Народні казки»

Роботу надіслати 13.10. до 17.00 на електронну адресу dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)

Немає коментарів:

Дописати коментар