Українська мова 12.05
Тема: Однорідні члени речення. Розділові знаки при
однорідних членах речення
Завдання:
1.Переглянути навчальне відео (1
та 2 частини)
https://www.youtube.com/watch?v=EtyHW0kqpPQ
(1 частина)
https://www.youtube.com/watch?v=D_mO_lMVcMA
(2 частина)
2.Виконати вправу 457 (письм.).
Домашнє завдання: виконати завдання контрольної
роботи
https://forms.gle/ShJo9PyZnpmGPW8DA
Українська література
12.05
Тема: Микола Вінграновський «Сіроманець».
Характеристика образів
Завдання:
1.Дочитати повністю текст твору (до
стор. 245) або прослухати https://youtu.be/9ub_vMW5Fxs
2. Переглянути фільм (за бажанням)
https://www.youtube.com/watch?v=CXEnouzS1b8&t=522s
3. Письмово схарактеризувати
образи персонажів (Сіроманець, Сашко та Андрій, Василь Чепіжний).
4. Виконати тестову самостійну
роботу
https://forms.gle/KvmsVFP9noRmrTGVA
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної
роботи (за творами М. Рильського, Г. Тютюнника, м. Вінграновського).
Українська мова 19.04
Тема: Речення, його граматична основа. Речення з одним головним членом
Завдання:
1.Опрацювати теоретичний матеріал § 34 (стор.180)
2.Переглянути відео (за підручником)
https://www.youtube.com/watch?v=DiSouARuHCw
3. Виконати вправи 415 (скористайся
підказкою у відео), 418 (самостійно).
Фото роботи надіслати у Viber (099-076-27-62)
Українська
література 19.04
Тема: Зображення краси рідної природи в поезіях
Максима Рильського
Завдання:
Переглянути відеоурок за
посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=CtI0fzKQuYc
Записати за відеоматеріалом аналіз (паспорт) усіх поезій (у зошит).
Розповісти вірш напам’ять (зняти
відео і надіслати).
Фото роботи та відео надіслати у Viber (099-076-27-62)
Українська мова 14.04
Тема: Контрольний докладний
переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму
Завдання:
1)Уважно переглянути відео за
посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=5Qw6NeNauBo
2)Написати переказ (на
подвійному аркуші зсередини, який ти повинен будеш здати мені, коли
розпочнемо навчання у звичайному режимі).
УВАГА!!! Фото роботи надіслати сьогодні до 18.00 на електронну адресу dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (0990762762)
Українська
література 14.04
Тема: Максим Рильський. Основні відомості про поета.
Уміння митця бачити красу рідної природи та створювати красу засобами поетичної
мови
Завдання:
1.Ознайомитися з біографією
Максима Рильського (стор.209).
2.Переглянути навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=wT5HYMG8wtA
або
https://www.youtube.com/watch?v=2SJ7O2QgaLE
3. Виразно прочитати вірші М.
Рильського (стор. 210-212)
Домашнє завдання: вивчити напам’ять одну з поезій
М. Рильського (на понеділок).
Українська мова 12.04
Тема: Види речень
за метою висловлювання, емоційним забарвленням: окличні й неокличні
Завдання:
1.Ознайомитися з теоретичним матеріалом за допомогою
навчального відео https://www.youtube.com/watch?v=ofoLBvPjIIo
2. Звернути увагу на виконання вправ за відео (усно):
420,421, 422, 423, 426.
Українська
література 12.04
Тема: Контрольна
твір на тему «Співчуття і милосердя – шлях до перемоги добра» (за оповіданнями
Євгена Гуцала «Лось», «Сім’я дикої качки»)
Завдання:
1.На подвійному аркуші (зсередини) запиши :
Дванадцяте
квітня
Контрольний
твір
Співчуття
і милосердя – шлях до перемоги добра
2. Ознайомитися зі словничком.
Доброта - чутливе, дружнє ставлення до людей.
Милосердя - співчуття, жалість, жаль.
Співчуття - чуйне ставлення до чийогось горя, до
чиїхось переживань.
Гуманність - людяність у своїх діях і ставленні
до інших людей
Людяність - доброзичливе, чуйне ставлення до
інших; уважність до чужих потреб.
3. Написати твір-роздум, дотримуючись такої будови: вступ (можна зазначити, яка тема
була близькою автору, про що він писав; що таке співчуття і милосердя на ваш
погляд), основна частина (які з персонажів є
позитивними, а які негативними; висвітліть ставлення до вчинків герої оповідань
Є. Гуцала), висновок (за якими принципами потрібно жити; як людина повинна ставитися до
природи і оточуючих). Обсяг 0.5 – 1 стор.
Фото написаного твору надіслати 13 квітня до 17.00
dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)
Українська мова 07.04
Тема: Словосполучення.
Відмінність словосполучення від слова й речення. Головне й залежне слово в
словосполученні
Завдання:
1.Переглянути навчальне відео
https://www.youtube.com/watch?v=TWDx2eCW0j8
(за підручником § 33)
2.Письмово виконати вправи: 407 (за допомогою пам’ятки,
що нижче), 408.
3. Переглянути додаткове відео з теми
https://uroky.com.ua/slovospoluchennja/
dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)
Українська література 07.04
Тема:
Євген Гуцало «Сім’я дикої качки»
Завдання:
1.
Ознайомитися із паспортом твору.
Паспорт
твору
Тема: відтворення
взаємостосунків дітей зі світом природи (качиною сім’єю).
Ідея: засудження
жорстокості, байдужості, прагнення возвеличитися за рахунок хвалькуватості,
брехні (Юрко); возвеличення доброти, чуйності, милосердя (Тося).
Основна думка:
А) дитина — майбутня
доросла людина, яка повинна осмислено ставитися до своїх вчинків, нести
відповідальність за них;
Б) не завдавай шкоди
природі, вона варта поваги, любові; має право на життя.
Жанр: оповідання
про дітей.
Проблематика
• охорона
й збереження дикої природи;
• дружба;
• активний
захист добра;
• совість
і сором та інші
2.
Записати характеристику персонажів
+ Любить
милуватися природою, має
почуття сорому, багато
знає, життєрадісний |
ЮРКО |
- не
думає про наслідки своїх вчинків, любить хизуватися, нетовариський,
грубуватий |
+ добре
ставиться до природи, товариська, щира, прагне
до нових знань |
ТОСЯ |
- дуже
довірлива, не
має наполегливості при
захисті своєї правоти, справедливості; не
вміє протистояти злу |
3.
Виконати тестову самостійну роботу за оповіданням
https://forms.gle/pToSo177RfvdgpUB9
Українська мова 05.04
Тема: Контрольна робота з теми «Фонетика.
Графіка. Орфоепія. Орфографія (частина 2)»
Завдання:
Виконати тестові завдання
https://forms.gle/rpMw1esgFjVGjLhHA
Українська
література 05.04
Тема: Урок позакласного читання. Євген Гуцало «Сім’я
дикої качки»
Завдання:
1. Виконай тестову роботу (повторення творчості П. Тичини)
https://forms.gle/wts4zWrNqTHVHgnm8
2. Прочитати оповідання
https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=4434
або послухати аудіозапис
https://www.youtube.com/watch?v=snpyhVTYjmM
Українська мова 25.01
Тема: Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт
Завдання:
1)Опрацювати теоретичний матеріал §17
2) Переглянути
навчальне відео
https://www.youtube.com/watch?v=WfcvPtu6FVE
3) Письмово виконати вправи 202, 203.
Українська
література 25.01
Тема: Олександр Олесь «Княжа Україна»
Завдання:
1.Ознайомитися з біографією Олександра Олеся стор. 148 - 149.
2. Прочитати стор. 149 – 151.
3) Письмово виконати завдання:
1) Виписати імена богів та міфічних істот, що
згадуються у «Заспіві».
2) Заповнити табличку «Рослини та тварини давньої
Русі-України» ("Україна в старовину")
Рослини |
Тварини |
|
|
!!!Завдання виконати до 27.01 (до наступного уроку).
Українська мова 20.01
Тема: Приголосні тверді та м'які, дзвінкі та глухі
Завдання:
1)Опрацювати теоретичний матеріал §16 (стор. 94-95)
2) Переглянути навчальне відео
https://www.youtube.com/watch?v=SNKj6lwFjKY
3. Письмово виконати вправи 188, 192.
Українська література 20.01
Тема: Літописна оповідь. «Розгром Ярославом печенігів.
Початок великого будівництва в Києві. Похвала книгам»
Завдання:
1.Прочитати літописну оповідь стор. 146.
2. Прослухати удіо книгу (за бажанням)
https://www.youtube.com/watch?v=nJyeIhZZ4zU
3. Усно відповідати
на питання (стор. 146 - 147).
4. Записати в зошит
інформацію про Ярослава Мудрого.
Князь Ярослав, син
Володимира Великого, княжив з 1019 по 1054 роки. Ярослава прозвано в народі
Мудрим.
За часів свого князювання Ярослав розбудував місто Київ. Прикрасив його величними
спорудами: побудував міцні стіни і Золоті ворота, у 1036 році Софійський собор. При Софійському
соборі була відкрита школа і бібліотека. Ця бібліотека стала центром
давньоруського літописання.
Ярослав: талановитий
полководець, мудрий керівник, любить книги, поширює християнську віру, розвиває
книго писання, будує культурні пам’ятки, піклується про свій народ, тонкий
політик.)
Українська мова 18.01
Тема: Голосні та
приголосні звуки
Завдання:
1)Опрацювати теоретичний матеріал §16
2) Переглянути
навчальне відео
https://www.youtube.com/watch?v=dDSYEHV_zAg
Роботу надіслати на електронну адресу dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)
Тема: Значення літописання для нащадків. Любов руських
(українських) князів до своєї землі, їхня сила духу, воля, благородство,
сміливість, вірність. Літописна оповідь «Володимир вибирає віру»
Завдання:
1.Прочитати літописну оповідь стор. 145.
2. Прослухати аудіокнигу (за бажанням)
https://www.youtube.com/watch?v=faA5_NT1w3I
3. Письмово схарактеризувати
образ князя Володимира (риси характеру).
4. Усно відповідати
на питання стор. 145
Українська мова 13.01
Тема: Звуки мови й мовлення (продовження)
Завдання:
1.Переглянути навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=HhNNulMG2tk
2. Письмово виконати впр.3, поставивши відео на паузу,
а потім звіривши відповідь (за підручником це впр.182), впр.6.
Українська література
13.01
Тема: «Святослав укладає мир з греками і повертається
до Києва. Смерть Святослава»
Завдання:
1.Прочитати літописну оповідь «Святослав укладає мир з
греками і повертається до Києва. Смерть Святослава» стор. 142 – 143.
2. Прослухати аудіокнигу (за бажанням) https://www.youtube.com/watch?v=9dKBlCsicmM
3. Характеристика літопису «Святослав укладає мир з
греками і повертається до Києва. Смерть Святослава».
Коментар для вчителя. Літопис оповідає про затяжні перемовини Святослава
з Царгородом щодо укладання миру. Греки не пристали на умови Святослава, тому
все завершилось військовим протистоянням, переможцями в якому були греки. Мир
було укладено і Святослав мав змогу повернутись додому. Але дорогою він отримав
новини про напад печенігів і вирушив боронити свої землі. Цей похід виявився
для нього останнім.
4. Усно відповісти на питання:
▼ Хто був правителем Царгороду того часу?
▼ Про що сперечався Святослав із греками?
▼ Що вплинуло на перемогу греків?
▼ На яких умовах було укладено мир?
▼ Чому греки не допомогли Святославу побороти печенігів?
▼ Як загинув Святослав?
Українська мова
11.01
Тема: Звуки мовлення. Голосні та приголосні звуки
Завдання:
1.Переглянути навчальне відео (за підручником §15)
https://www.youtube.com/watch?v=FFNWpq0mfrk
2.Письмово виконати подані у відео вправи (2,3),
натиснувши на паузу, а потім перевірити правильність виконання.
Впр.2 (176 за підручником)
Впр.3 (177 за підручником)
2. Запам’ятати основні правила з
теми § 15.
Роботу надіслати на електронну адресу dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)
Українська
література 11.01
Тема: «Повість минулих літ» — найдавніший літопис
нашого народу. Літописна оповідь «Три брати — Кий, Щек, Хорив і сестра їхня
Либідь»
Завдання:
1.Переглянути навчальне відео.
https://www.youtube.com/watch?v=O0S98IvlVsA
2.Опрацювати матеріал за підручником (стор. 139).
Запам’ятати!!!
- Що таке літопис?
- Хто писав літописи?
- Про що розповідалося у літописах?
- Який з літописів є найдавнішим? Хто його автор?
3. Прочитати літописну оповідь «Три брати — Кий, Щек,
Хорив і сестра їхня Либідь» (стор.140)
4.Усно відповідати на питання (стор.140-141).
Немає коментарів:
Дописати коментар