Індивідуальне навчання (5кл.)

Українська мова 12.05

Тема: Однорідні члени речення. Розділові знаки при однорідних членах речення

Завдання:

1.Переглянути навчальне відео (1 та 2 частини)

 https://www.youtube.com/watch?v=EtyHW0kqpPQ (1 частина)

https://www.youtube.com/watch?v=D_mO_lMVcMA (2 частина)

2.Виконати вправу 457 (письм.).

Домашнє завдання: виконати завдання контрольної роботи

https://forms.gle/ShJo9PyZnpmGPW8DA

Українська література 12.05

Тема: Микола Вінграновський «Сіроманець». Характеристика образів

Завдання:

1.Дочитати повністю текст твору (до стор. 245) або прослухати  https://youtu.be/9ub_vMW5Fxs

2. Переглянути фільм (за бажанням) https://www.youtube.com/watch?v=CXEnouzS1b8&t=522s

3. Письмово схарактеризувати образи персонажів (Сіроманець, Сашко та Андрій, Василь Чепіжний).

4. Виконати тестову самостійну роботу

https://forms.gle/KvmsVFP9noRmrTGVA

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи (за творами М. Рильського, Г. Тютюнника, м. Вінграновського).

Українська мова 19.04

Тема: Речення, його граматична основа. Речення з одним головним членом

 Завдання:

1.Опрацювати теоретичний матеріал § 34 (стор.180)

2.Переглянути відео (за підручником)

https://www.youtube.com/watch?v=DiSouARuHCw

3. Виконати вправи 415 (скористайся підказкою у відео), 418 (самостійно).

Фото роботи надіслати у Viber (099-076-27-62)

Українська література 19.04

Тема:  Зображення краси рідної природи в поезіях Максима Рильського

Завдання:

Переглянути відеоурок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=CtI0fzKQuYc

Записати за відеоматеріалом  аналіз (паспорт) усіх  поезій (у зошит).

Розповісти вірш напам’ять (зняти відео і надіслати).

Фото роботи та відео надіслати у Viber (099-076-27-62)

Українська мова 14.04

Тема: Контрольний докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму

Завдання:

1)Уважно переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=5Qw6NeNauBo

2)Написати переказ (на подвійному аркуші зсередини, який ти повинен будеш здати мені, коли розпочнемо навчання у звичайному режимі).

УВАГА!!! Фото роботи надіслати сьогодні до 18.00 на електронну адресу dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (0990762762) 

Українська література 14.04

Тема: Максим Рильський. Основні відомості про поета. Уміння митця бачити красу рідної природи та створювати красу засобами поетичної мови

Завдання:

1.Ознайомитися з біографією Максима Рильського (стор.209).

2.Переглянути навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=wT5HYMG8wtA  або

https://www.youtube.com/watch?v=2SJ7O2QgaLE

3. Виразно прочитати вірші М. Рильського (стор. 210-212)

Домашнє завдання: вивчити напам’ять одну з поезій

М. Рильського (на понеділок).

Українська мова 12.04

Тема: Види речень за метою висловлювання, емоційним забарвленням: окличні й неокличні

Завдання:

1.Ознайомитися з теоретичним матеріалом за допомогою навчального відео https://www.youtube.com/watch?v=ofoLBvPjIIo

2. Звернути увагу на виконання вправ за відео (усно): 420,421, 422, 423, 426.

Українська література 12.04

Тема: Контрольна твір на тему «Співчуття і милосердя – шлях до перемоги добра» (за оповіданнями Євгена Гуцала «Лось», «Сім’я дикої качки»)

Завдання:

1.На подвійному аркуші (зсередини) запиши :

Дванадцяте квітня

Контрольний твір

Співчуття і милосердя – шлях до перемоги добра

2. Ознайомитися зі словничком.

Доброта - чутливе, дружнє ставлення до людей.

Милосердя - співчуття, жалість, жаль.

Співчуття - чуйне ставлення до чийогось горя, до чиїхось переживань.

Гуманність - людяність у своїх діях і ставленні до інших людей

Людяність - доброзичливе, чуйне ставлення до інших; уважність до чужих потреб.

3. Написати твір-роздум, дотримуючись такої будови: вступ (можна зазначити, яка тема була близькою автору, про що він писав; що таке співчуття і милосердя на ваш погляд), основна частина (які з персонажів є позитивними, а які негативними; висвітліть ставлення до вчинків герої оповідань Є. Гуцала), висновок (за якими принципами потрібно жити; як людина повинна ставитися до природи і оточуючих). Обсяг 0.5 – 1 стор.

Фото написаного твору надіслати  13 квітня до 17.00

dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)

Українська мова 07.04

Тема: Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. Головне й залежне слово в словосполученні

Завдання:

1.Переглянути навчальне відео

https://www.youtube.com/watch?v=TWDx2eCW0j8 (за підручником § 33)

2.Письмово виконати вправи: 407 (за допомогою пам’ятки, що нижче), 408.

3. Переглянути додаткове відео з теми

https://uroky.com.ua/slovospoluchennja/

 dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)

Українська література 07.04

Тема:  Євген Гуцало «Сім’я дикої качки»

Завдання:

1. Ознайомитися із паспортом твору.

Паспорт твору

Тема: відтворення взаємостосунків дітей зі світом природи (качиною сім’єю).

Ідея: засудження жорстокості, байдужості, прагнення возвеличитися за рахунок хвалькуватості, брехні (Юрко); возвеличення доброти, чуйності, милосердя (Тося).

Основна думка:

А) дитина — майбутня доросла людина, яка повинна осмислено ставитися до своїх вчинків, нести відповідальність за них;

Б) не завдавай шкоди природі, вона варта поваги, любові; має право на життя.

Жанр: оповідання про дітей.

Проблематика

• охорона й збереження дикої природи;

• дружба;

• активний захист добра;

• совість і сором та інші

2. Записати характеристику персонажів

+

Любить милуватися

природою,

має почуття сорому,

багато знає,

життєрадісний

 

 

ЮРКО

-

не думає про наслідки своїх вчинків, любить хизуватися, нетовариський, грубуватий

 

+

добре ставиться до

природи,

товариська,

щира,

прагне до нових знань

 

 

ТОСЯ

-

дуже довірлива,

не має наполегливості

при захисті своєї

правоти,

справедливості;

не вміє протистояти злу

3. Виконати тестову самостійну роботу за оповіданням

https://forms.gle/pToSo177RfvdgpUB9


Українська мова 05.04

Тема: Контрольна робота з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія (частина 2)»

Завдання:

Виконати тестові завдання

https://forms.gle/rpMw1esgFjVGjLhHA

Українська література 05.04

Тема: Урок позакласного читання. Євген Гуцало «Сім’я дикої качки»

Завдання:

1. Виконай тестову роботу (повторення творчості П. Тичини)

https://forms.gle/wts4zWrNqTHVHgnm8

2. Прочитати оповідання

https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=4434

або послухати аудіозапис

https://www.youtube.com/watch?v=snpyhVTYjmM

 

Українська мова 25.01

Тема: Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт

Завдання:

1)Опрацювати теоретичний матеріал §17

2) Переглянути навчальне відео

https://www.youtube.com/watch?v=WfcvPtu6FVE

3) Письмово виконати вправи 202, 203.

Українська література 25.01

Тема: Олександр Олесь «Княжа Україна»

Завдання:

1.Ознайомитися з біографією Олександра Олеся  стор. 148 - 149.

2. Прочитати  стор. 149 – 151.

3) Письмово виконати завдання:

1) Виписати імена богів та міфічних істот, що згадуються у «Заспіві».

2) Заповнити табличку «Рослини та тварини давньої Русі-України» ("Україна в старовину")

Рослини

Тварини

 

 

 

 

!!!Завдання виконати до 27.01 (до наступного уроку).

 

Українська мова 20.01

Тема: Приголосні тверді та м'які, дзвінкі та глухі

Завдання:

1)Опрацювати теоретичний матеріал §16 (стор. 94-95)

2) Переглянути навчальне відео

https://www.youtube.com/watch?v=SNKj6lwFjKY

3. Письмово виконати вправи 188, 192.

Українська література 20.01

Тема: Літописна оповідь. «Розгром Ярославом печенігів. Початок великого будівництва в Києві. Похвала книгам»

Завдання:

1.Прочитати літописну оповідь стор. 146.

2. Прослухати удіо книгу (за бажанням)

https://www.youtube.com/watch?v=nJyeIhZZ4zU

3. Усно відповідати на питання (стор. 146 - 147).

4. Записати в зошит інформацію про Ярослава Мудрого.

Князь Ярослав, син Володимира Великого, княжив з 1019 по 1054 роки. Ярослава прозвано в народі Мудрим.

За часів свого князювання Ярослав  розбудував місто Київ. Прикрасив його величними спорудами: побудував міцні стіни і Золоті ворота, у 1036 році Софійський собор. При Софійському соборі була відкрита школа і бібліотека. Ця бібліотека стала центром давньоруського літописання.

Ярослав: талановитий полководець, мудрий керівник, любить книги, поширює християнську віру, розвиває книго писання, будує культурні пам’ятки, піклується про свій народ, тонкий політик.)

Українська мова 18.01

Тема: Голосні та приголосні звуки

Завдання:

1)Опрацювати теоретичний матеріал §16

2) Переглянути навчальне відео

https://www.youtube.com/watch?v=dDSYEHV_zAg

3. Письмово виконати вправи 

Роботу надіслати  на електронну адресу dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)


Українська література 18.01

Тема: Значення літописання для нащадків. Любов руських (українських) князів до своєї землі, їхня сила духу, воля, благородство, сміливість, вірність. Літописна оповідь «Володимир вибирає віру»

Завдання:

1.Прочитати літописну оповідь стор. 145.

2. Прослухати аудіокнигу (за бажанням)

https://www.youtube.com/watch?v=faA5_NT1w3I

3. Письмово схарактеризувати образ князя Володимира (риси характеру).

4. Усно відповідати на питання стор. 145

Українська мова 13.01

Тема: Звуки мови й мовлення (продовження)

Завдання:

1.Переглянути навчальне відео https://www.youtube.com/watch?v=HhNNulMG2tk

2. Письмово виконати впр.3, поставивши відео на паузу, а потім звіривши відповідь (за підручником це впр.182), впр.6.

 

Українська література 13.01

Тема: «Святослав укладає мир з греками і повертається до Києва. Смерть Святослава»

Завдання:

1.Прочитати літописну оповідь «Святослав укладає мир з греками і повертається до Києва. Смерть Святослава» стор. 142 – 143.

2. Прослухати аудіокнигу (за бажанням) https://www.youtube.com/watch?v=9dKBlCsicmM

3. Характеристика літопису «Святослав укладає мир з греками і повертається до Києва. Смерть Святослава».

Коментар для вчителя. Літопис оповідає про затяжні пе­ремовини Святослава з Царгородом щодо укладання миру. Греки не пристали на умови Святослава, тому все завершилось військо­вим протистоянням, переможцями в якому були греки. Мир було укладено і Святослав мав змогу повернутись додому. Але дорогою він отримав новини про напад печенігів і вирушив боронити свої землі. Цей похід виявився для нього останнім.

4. Усно відповісти на питання:

Хто був правителем Царгороду того часу?

Про що сперечався Святослав із греками?

Що вплинуло на перемогу греків?

На яких умовах було укладено мир?

Чому греки не допомогли Святославу побороти печенігів?

Як загинув Святослав?


Українська мова 11.01

Тема: Звуки мовлення. Голосні та приголосні звуки

Завдання:

1.Переглянути навчальне відео (за підручником §15)

https://www.youtube.com/watch?v=FFNWpq0mfrk

2.Письмово виконати подані у відео вправи (2,3), натиснувши на паузу, а потім перевірити правильність виконання.

Впр.2 (176 за підручником)

Впр.3 (177 за підручником)

2. Запам’ятати основні правила з теми § 15.

Роботу надіслати  на електронну адресу dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62) 

Українська література 11.01

Тема: «Повість минулих літ» — найдавніший літопис нашого народу. Літописна оповідь «Три брати — Кий, Щек, Хорив і сестра їхня Либідь»

Завдання:

1.Переглянути навчальне відео.

https://www.youtube.com/watch?v=O0S98IvlVsA

2.Опрацювати матеріал за підручником (стор. 139).

Запам’ятати!!!

- Що таке літопис?

- Хто писав літописи?

- Про що розповідалося у літописах?

- Який з літописів є найдавнішим? Хто його автор?

3. Прочитати літописну оповідь «Три брати — Кий, Щек, Хорив і сестра їхня Либідь» (стор.140)

4.Усно відповідати на питання (стор.140-141).

Немає коментарів:

Дописати коментар