Зарубіжна література 28.05
Шановні
семикласники, вітаю всіх вас із успішним закінченням ще одного навчального
року, який кожному подарував нові знання, нові враження, нові звершення і плани
на майбутнє! Щасливих літніх канікул!!!
Список
літератури на літо (на 8 клас)
Іван
КАРПЕНКО-КАРИЙ
«Сто тисяч»
Михайло КОЦЮБИНСЬКИЙ «Дорогою ціною»
Олександр ДОВЖЕНКО «Ніч
перед боєм»
Ніна БІЧУЯ «Шпага Славка Беркути»
Володимир Дрозд «Білий кінь
Шептало»
Юрій Винничук «Місце для дракона»
Валентин ЧЕМЕРИС «Вітька + Галя, або
Повість про перше кохання»
Українська
література 14.05
Тема: Володимир ІВАСЮК. Пісенна творчість. Пісні митця, що сприяли відродженню національної самосвідомості, патріотичних почуттів
Завдання:
1.Переглянути відео про Володимира Івасюка https://www.youtube.com/watch?v=J60ezJsREX4
2. Ознайомитися з біографією В. Івасюка за підручником Авраменка (стор.214) https://pidruchnyk.com.ua/776-ukrliteratura-7klas-avramenko-2015.html
3. Прочитати поезії на стор.215 - 218.
4. Прослухати аудіозапис пісень
https://www.youtube.com/watch?v=iV_4XvldJw0
https://www.youtube.com/watch?v=XolO5uz8e34
https://www.youtube.com/watch?v=qRfUcz_fXMk
https://www.youtube.com/watch?v=nOdSYZyXahE
5. Записати аналіз поезій.
1) «Червона рута» аналіз (паспорт) твору
Автор: Володимир Івасюк.
Дата написання: 1970 р.
Жанр: пісенна лірика.
Тема твору: зізнання
у щирому палкому коханні ліричного героя до своєї коханої.
Ідея: возвеличення справжнього
кохання, яке приходить самостійно і захоплює людину так, що не потрібно жодних
чарів і чаклувань.
Основна думка: почуття героя до своєї коханої дівчини справжнє, щире, безмежне. Сум і
туга обіймають його без неї. Такі почуття не потребують жодних чаклувань.
(Чит.)«Червона рута» – найвідоміша пісня
Володимира Івасюка. Основана вона на легенді про червону руту – квітку, яка
росте в Карпатських горах і, здобувши яку, можна приготувати зілля для того,
щоб закохати у себе когось. У пісні ж герой звертається до коханої дівчини з
завіренням у своїх найпалкіших почуттях. Він кохає її настільки сильно, що
часом сам себе запитує чи не викликано це дією чарівного зілля (перший куплет).
Проте кохання його щире й справжнє і ніяке зілля для його зміцнення чи
поглиблення не потрібне, про що йдеться в останньому куплеті пісні.
2) «Я піду в далекі гори» аналіз
Автор: Володимир Івасюк.
Рік написання: 1969 р.
Жанр: пісенна лірика.
Тема твору: зображення
пошуку своєї коханої молодим парубком.
Ідея: возвеличення справжнього кохання, яке знайде молоду людину, що його
прагне.
Основна думка: в пошуку коханої молодому парубку можуть допомогти стихії природи, які
покажуть де живе його мила. Він шукатиме її сам і з чиєюсь допомогою бо вірить,
що для кожної людини призначена свою доля.
(Чит.)«Я піду в далекі гори» – одна з найбільш
відомих пісень Володимира Івасюка. Вона сповнена молодечого запалу і жаги
знайти своє справжнє кохання. Заклики героя, молодого парубка, допомогти вітер
знайти йому кохану сповнені надії та віри у вищі сили, що здавна притаманна
гірським жителям. Його мрії про справжнє кохання життєстверді й сповнені
молодецького романтизму. Він вперто йде до своєї мрії – навіть якщо вітер не
допоможе, він сам шукатиме свою кохану і впевнений, що знайде.
3) Володимир
Івасюк «Водограй» аналіз (паспорт)
Автор: Володимир Івасюк.
Рік написання: 1970 р.
Жанр: пісенна лірика.
Тема твору: зображення
сили й краси водограю, його замилування й ігри з ним.
Ідея: возвеличення природної стихії води, її сили й краси, яка є
джерелом молодості й енергії.
Основна думка: вода – життєдайна сила, яка приваблює до себе своєю красою. Вона стрімка
й непередбачувана, може дарувати, а може забирати. Водночас – це джерело молодечої
енергії та чистоти душі. Нестримність та непередбачуваність водної стихії
заворожують.
(Чит.)Пісня «Водограй» є
однією з найвідоміших не тільки в репертуарі Володимира Івасюка, а й в усьому
світі. Вона наповнена молодечою енергією та силою. Звертання до водограю,
стихії води грайливі та жартівливі, що відображає молодечий запал, це особливо
помітно у приспіві та другому куплеті. Перший куплет є вступом і просто описує
водну стихію, її силу, красу та непередбачуваність. Приспів сповнений радості й
забавлянь, а другий куплет присвячено «милій дівчині», для якої варто зробити
намисто з краплин.
4) Володимир Івасюк «Балада про мальви» аналіз
(паспорт)
Автор: Володимир Івасюк.
Рік написання: 1969-1975 рр.
Жанр: пісенна лірика.
Тема твору:
зображення материного болю за своїми дітьми.
Ідея: возвеличення життя як пісні, що не віддзвенить. « Я в мальві знов
для тебе буду жить».
Основна думка: мальви – це материні діти, що так і не повернулись з війни. Вони
поросли гарними квітами, щоб наостанок подарувати трохи ласки й краси матері.
(Чит.)«Балада про мальви» –
одна з найтрагічніших пісень Володимира Івасюка. Написана вона на основі вірша
Богдана Гури, вперше виконана Софією Ротару.
Головний
мотив пісні – прощання дітей з рідною матір’ю. Вони прийшли до неї у вигляді
квітів – мальв, щоб попрощатись. Загинувши на війні, діти лишились на полях,
тому тепер саме там можна знайти багато мальв. У вірші багато паралелей,
основною є люди – це мальви.
Домашнє завдання:
Біографія Андрія Малишка. Вивчити
напам’ять 1 вірш на вибір ( серед віршів
А. Малишка чи В. Івасюка).
P.S. вірш можна буде проспівати як
пісню .
Зарубіжна
література 13.05
Тема: Корнелія Функе. Тема «оживлення» книжки у творі «Чорнильне серце»
Завдання:
1. Виконати завдання тестової самостійної роботи за твором "Фах" Айзека Азімова (на проходженя дається 1 спроба, 20 хв.часу) https://vseosvita.ua/test/start/jdg299
2. Ознайомитися з біографією Корнелії Функе (стор. 238-239).
3.Прослухати аудіокнигу https://www.youtube.com/watch?v=S-JwFemTQx0
4. Прочитати скорочено (за потреби)
https://dovidka.biz.ua/chornylne-sertse-skorocheno-po-rozdilakh/
5.Переглянути фільм (за бажанням) http://moviestape.net/katalog_filmiv/prygody/9447-chornylne_serce.html
5. Записати аналіз твору
Роботу надсилати dudnichenko.tv@gmail.com
або Viber (099-076-27-62)
Українська мова 12.05
Тема: Підготовка до контрольної роботи з теми «Частка.
Вигук». Тренувальні вправи
Завдання:
1.Повторити параграфи 35-37 (нов.),
37-39 (стар.)
2.Письмово виконати вправи
Роботу надсилати dudnichenko.tv@gmail.com
або Viber (099-076-27-62)
Українська мова 19.04
Тема: Контрольна робота з теми «Сполучник
як службова частина мови»
Завдання:
Виконати завдання контрольної роботи на подвійному аркуші (зберігайте його).
Роботу надіслати сьогодні до 17.00.
1. Позначте рядок, у
якому записано лише сполучники: (0.5б.)
А) із-за,
незважаючи на те що, щоб, поруч;
Б) і, та, але,
якщо, хоч, якби;
В) хоч, власне,
майже, ледве, якщо;
Г) під, проте,
зате, однак, тому що.
2. З поданих граматичних
ознак вкажіть ту, яка сполучнику не належить.
(0.5б.)
А) Виражає
залежність іменника, числівника, займенника від інших слів у словосполученні і
реченні;
Б) вживається
для зв'язку частин складного речення і виражає смислові зв'язки між ними;
В) вживається
для зв'язку однорідних членів речення і виражає смислові зв'язки між ними.
3. Сполучник сурядності,
який може бути в одному випадку єднальним, а в іншому - протиставним: (0.5б.)
А) та;
Б) зате;
В) проте.
4. Складні сполучники -
це: (0.5б.)
А) проте, щоб,
якби, немовби;
Б) коли, як,
хоч, мов;
В) але ж, тому
що, для того щоб.
5. Позначте рядок, у
якому сполучник вжито для зв'язку простих речень.
(0.5б.)
А) Ох,
серденько недобреє чує, і день і ніченьку болить.
Б) Втомлений і
голодний вернувся Володька аж пізно вночі.
В) Дороги
розмиті, і чується крик журавлиний.
6. Позначте рядок, у
якому всі сполучники пишуться разом:
(0.5б.)
А)
(не)наче(б)то, ад(же), а(би), не(наче),
Б) як(що),
в(міру)того(як), про(те);
В) через(те)що,
тому(що), немов(би).
7. Вкажіть речення, у
якому сполучник з'єднує однорідні члени речення:
(0.5б.)
А) Гілки
дерева, підтримуючи склепіння крон, немов колони, тяглися стрімко вгору, й тому
здавалося, що йдеш безкраїм храмом.
Б) Тут і
ножиці, і шило, закрутка, пилочка, вилочка і кілька різноманітних ножів.
В) Скільки
потрібно було днів тихої непомітної боротьби, поки Степан змирився.
8. Вкажіть речення, у
якому вжито не сполучник, а однозвучні з ним слова.
(0.5б.)
А) Що(б)
сталося, (як)би ви не прийшли вчасно?
Б) Після уроків
усі зібралися, що(б)взяти участь у репетиції.
В) І рости, і
діяти нам треба так, що(б) аж гриміло з краю в край.
9. Вкажіть речення, у
якому вжито не сполучник, а однозвучні слова.
(0.5б.)
А) Хоч яблуня
родить не щороку, за(те) яблука в неї дуже смачні.
Б) Хоч мороз і
припікає, за(те) комарів немає.
В) За(те) не
турбуйся, все буде зроблено як слід.
10. Вкажіть речення, у
якому сполучник пишеться окремо. (0.5б.)
А) Дарма(що) їй
треба, як от і влітку, чуть світ і на поле бігти.
Б) Найбільше
уникала батька, не(мов) боялась його.
В) На гору
доступитися нелегко, за(те) з гори зручніше боронитись.
11. Вкажіть речення, у
якому неправильно розставлено розділові знаки.
(0.5б.)
А) Це - перша
світська книга яку прочитав малий Володько.
Б) Знайшов він
у скрині стільки, що й не сподівався.
В) Василь
намовляє Володька, і вони удвох лізуть до скрині.
12. Вкажіть речення, у
якому неправильно розставлено розділові знаки перед сполучником. (0.5б.)
А) Вітер досить
уже холодний, а сонце червоне та велике сховалось за млин.
Б) Огонь
все-таки палахкотить і їм трохи приємніше.
В) Просив же
він, щоб йому чобітки купили?
13. Визначте у реченні
сполучники і виконайте їх морфологічний розбір.
(2б.)
Блукались
розпечені комети, витрачені зі своїх доріг, і бігли століття, немов хвилі
розгойданого океану.
14. Розставте необхідні
розділові знаки. Підкреслити сполучники.
(2б.)
Сніг що лежить на
гірському схилі здається таким невинним таким лагідним ...
Однак учені які вивчають лавини знають що сніг - наймінливіша речовина у світі.
15.
Складіть і запишіть речення, частини якого пов'язано підрядними
сполучниками мети. (2б.)
dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)
Українська література
19.04
Тема: Олександр
Гаврош . Розповідь про письменника. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Історична
довідка про Івана Фірцака
Завдання:
1.Прочитати біографію Олександра Гавроша (стор. 236-237).
2. Ознайомитися з історичною довідкою про Івана Фірцака (коротко
записати).
Прототипом образу Івана Сили
стала реальна людина — Іван Фірцак
(сценічнеім’я — Кротон), якого на Закарпатті знають усі.
Кротон довгі роки виступав із
цирком, і своїми силовими номерами дивував усіх. Глядачі десятків країн аплодували атлетові, але, повернувшись на Україну, він змушений був виживати і за мізерну плату влаштовувати імпровізовані «гастролі» у дворах.
«Неймовірні пригоди Івана Сили», попри казкову форму, — твір про реальне життя, у якому поряді з благородством існує зажерливість і брехливість. О. Гавриш відтворив історію
незаслужено забутого українського
силача, але все-таки це художній твір,
а тому в ньому діють придумані
автором герої.
Історична довідка
Іван Фірцак народився у червні 1899 року в українському селі Білки
на Закарпатті. За неймовірну силу отримав прізвисько
«Кротон».
Чемпіон Чехословаччини з важкої атлетики та боротьби.
Чемпіон Європи з культуризму.
Вісімнадцять років був
артистом чехословацького цирку. Побував у шістдесяти чотирьох країнах, дивуючи всіх неймовірною силою.
Виграв чимало поєдинків
з відомими борцями світу.
З рук королеви Англії Іван Фірцак отримав шолом і пояс, оздоблені золотом та діамантами.
Американська преса називала його найсильнішою людиною
XX століття.
Після одного з боїв переніс важку операцію, під час якої йому замінили
частину черепної кістки на золоту пластину.
Але Кротон і даліпродовжував свої знамениті виступи.
На початку сорокових років повернувся
на Закарпаття з дружиною Руженою Зікл,
повітряною гімнасткою «Герцферт-цирку».
Подружжя мало восьмеро дітей. Старший син Іван став чемпіономУкраїни з боксу в середній вазі.
Помер знаменитий силач у 1970 році в
рідному селі Білки.
У народі його
прозивали Іваном Силою.
3. Переглянути відео про Івана
Фірцака
https://www.youtube.com/watch?v=EIUBidoHGcY
4. Переглянути фільм про Івана
Силу (за бажанням)
https://www.youtube.com/watch?v=zQIAnUMZ4HU&t=3s
Домашнє завдання: читати стор. 238 - 242 (переказувати)
Зарубіжна
література 16.04
Тема: Аналіз художніх образів
новели Рюноске Акутаґави «Павутинка»
Завдання:
Запишіть символічні образи новели «Павутинка».
dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної
роботи з теми «Світова новела» (О.Генрі, Герберт Джордж Уеллс, Рюноске
Акутаґава)
Українська
література 15.04
Тема: Олена
Теліга. Життя і героїчна загибель української патріотки. Ідея оптимізму і життєлюбства
через художнє слово. Моральний заповіт нащадкам
Завдання:
1.Ознайомитися з біографією Олени
Теліги (стор.220-231).
2. Переглянути відео до уроку
https://www.youtube.com/watch?v=FLtmezYLbEg
https://www.youtube.com/watch?v=ivdkS9RVL3g
3. Виразно читати поезії (стор.232-234).
4. Прослухати аудіозапис (за
бажанням) https://www.youtube.com/watch?v=ET7FQuf1hGQ
https://www.youtube.com/watch?v=lJEz43am3oQ
https://www.youtube.com/watch?v=PiFLBH8mfmw
5. Записати аналіз поезій http://svitliteraturu.com/load/dopomoga_uchnju_z_ukr_lit/7_klas/virshi_o_teligi/60-1-0-1015
dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)
Українська мова 14.04
Тема: Тренувальні вправи.
Підготовка до контрольної роботи з теми «Сполучник»
Завдання:
1.Перегляньте відео на повторення https://www.youtube.com/watch?v=1bOfkh006R4
2. Виконати письмово завдання:
1.Сполучники
сурядності й підрядності записати в дві колонки.
Але, й, якщо, через те що, як, проте, а,
зате, чи то, наче, щоб, коли, однак (одначе), то – то, тому що,
аби, хай, чи – чи, так що, та (в знач. і), бо, дарма що, хоч – хоч,
та (в знач. але), немов, і, незважаючи на те, що.
2.Запишіть
сполучники, розподіляючи їх за будовою: 1- прості 2 – складні, 3 –
складені.
Але, зате, незважаючи на те що, що,
проте, і, тому що, чи, щоб, як, якщо,
для того щоб, не тільки … а й , так що, нібито, коли б, та, начебто.
3. Прочитайте
речення. Знайдіть і випишіть сполучники. Визначте вид за будовою (прості, складні,
складені) та способом використання (одиничні, повторювані, парні).
1. Краще гірка правда, ніж солодка брехня. 2.
Якщо все святкувати, то не буде чого ковтати. 3. І хліб, і першу радість життя,
і сльозу ми порівну ділили. 4. Не хочу я, щоб знов пекла мене війна в журбі. 5.
У Софії Київській вражають відвідувачів не тільки мозаїки, але й чудові фрески.
6. О земле щедра, то лагідна, то грозяна вона.
dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)
Українська мова 13.04
Тема: Правопис сполучників.
Розрізнення сполучників і однозвучних
слів
Завдання:
1.Ознайомитися з відеоматеріалом https://www.youtube.com/watch?v=VJqy6vMKpZM
2. Виконати вправи 508, 509 (стар.підруч.)
або 457, 458 (нов.підруч.)
Зарубіжна
література 13.04
Тема: Рюноске Акутаґава. Утілення ідеї про моральну
справедливість у новелі «Павутинка»
Завдання:
1. Коротко записати аналіз новели «Павутинка».
2. «Печворк» (записати події у правильній послідовності).
3. Розгадати кросворд (можна не креслити, а записати лише відповіді)
Українська мова 12.04
Тема: Правопис сполучників. Розрізнення
сполучників і однозвучних слів (ZOOM)
Посилання на конференцію буде розміщено у групі (Viber).
Українська
література 12.04
Тема: Олег Ольжич. Коротко про поета. «Захочеш – і будеш»,
«Господь багатий нас благословив». Сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм
Завдання:
1.Ознайомитися з життєвим і
творчим шляхом Олега Ольжича стор.224 - 225
2.Переглянути біографічний
матеріал за відео https://www.youtube.com/watch?v=RdLvd_lBFdM
3. Прочитати поезії «Господь багатий
нас благословив» «Захочеш – і будеш » стор.226- 227 або прослухайте аудіозапис https://www.youtube.com/watch?v=Gj36yvE68yQ
4. Записати аналіз поезій (за
бажанням скористайтеся матеріалом, що розміщено за посиланням )
http://svitliteraturu.com/load/dopomoga_uchnju_z_ukr_lit/7_klas/virshi_o_olzhicha/60-1-0-1013
Зарубіжна
література 09.04
Тема: Рюноске Акутаґава
– майстер японської новели. Новела «Павутинка»
Завдання:
1.Ознайомитися з біографією
Рюноске Акутаґави (стор.248 -250).
2. Переглянути презентацію https://ppt-online.org/35851
3. Прочитати новелу «Павутинка» стор. 250 – 251
аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=M6oaiI3XpuQ
3. Усно відповідати на питання (стор.252)
Українська
література 08.04
Тема: Контрольна
робота за творчістю М. Павленко, С. Процюка, Л. Пономаренко
Завдання:
Виконати завдання контрольної роботи за посиланням,
яке буде розмішено у групі Viber. Надіслати відповідь
до 17.00. На виконання роботи у вас 1 спроба.
Українська мова 07.04
Тема: Види сполучників за
вживанням та будовою (ZOOM)
Посилання на конференцію у групі (Viber).
Українська мова 06.04
Тема: Розряди сполучників за
значенням
Завдання:
1. Ознайомитися з теоретичним та запам’ятати (стор. 221 (193), а також переглянути відео за
посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=6axLvSHssyk
2. Виконати письмові завдання:
Вправи 489 (440), 490 (441), 491 (442)-виписати сполучники, вказавши розряд та групу.
Зарубіжна
література 06.04
Тема: Герберт Уеллс. Точка зору дорослого
і дитини в новелі «Чарівна крамниця». «Дива» та їхнє
сприйняття персонажами.
Завдання:
1. Зробити письмовий аналіз новели «Чарівна крамниця»,
скориставшись інформацією за посиланням.
2. Записати реальне та фантастичне у творі.
3. Письмово схарактеризувати образи персонажів твору.
dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)
Українська мова 05.04
Тема: Сполучник як службова частина мови
Завдання:
1.Переглянути відео з теми
https://www.youtube.com/watch?v=uKtoaoFFS3s
2. Опрацювати теоретичний матеріал за підручником (стар.-стор.220,
нов.-192)
3. Виконати вправи: 487, 488 (стар.), 438, 439 (нов.)
Українська
література 05.04
Тема: Художні
засоби втілення пафосу новели «Гер переможений» (деталь, поєднання
різних часових площин тощо)
Завдання:
1.Записати аналіз твору, скориставшись поданим матеріалом
(перейдіть за посиланням)
2.Схарактеризувати образ Фрідріха
(письмово).
3.Перевірте свої знання, виконавши
інтерактивне завдання (не надсилати)
Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи за творчістю таких
письменників: Марина Павленко «Русалонька із 7-В…», Степан Процюк «Аргонавти»,
Любов Пономаренко «Гер переможений».
Зарубіжна література 02.04
Тема: Герберт Джордж Уеллс– видатний
англійський фантаст. Точка зору дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця»
Завдання:
1) Ознайомитися з біографією
Герберта Уеллса стор. 241 - 242
2) Переглянути відео за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=PP9qP3BE5Rw
3) Прочитати новелу «Чарівна
крамниця» стор. 243 - 247
4) Прослухати аудіокнигу (за бажанням)
https://www.youtube.com/watch?v=TgLjQJpqyhM
5) Перевірити свої знання,
виконавши завдання
https://learningapps.org/2264753 (скріншот)
Українська література 01.04
Тема: Любов Пономаренко «Гер переможений». Наскрізний
гуманістичний пафос новели
Завдання:
1.Прочитати новелу «Гер переможений»
2. Усно дати відповідь на питання:
1.
Коли відбуваються
події, зображені у творі?
2.
Яку роботу
виконували полонені німці?
3.
Чим займався
Фрідріх після робочого дня?
4.
Що робили діти,
коли побачили скопану грядку?
5.
Як ставилися жителі
міста до полонених?
6.
Чим любив
хизуватися Фрідріх?
7.
Коли і чому німець
перестав садити грядку?
8.
Яке він знайшов
інше заняття?
9.
Яка трагічна подія
сталася з Фрідріхом?
10. Що привернуло увагу оповідачки, коли вона сиділа на вікні
у новому будинку?
11. Чому дівчина не зірвала квітку?
12. Якою подією завершується твір?
3. Виписати цитати з твору:
1)
Ставлення дорослих до полонених.
2)
Ставлення дітей до полонених.
3)
Ставлення полонених до міста, його жителів.
Роботу
надіслати на електронну адресу
dudnichenko.tv@gmail.com або Viber
(099-076-27-62)
Українська мова 25.01
Тема: Дієприслівники
доконаного і недоконаного виду, їх творення
Завдання:
1)Опрацювати теоретичний матеріал §29(стар.) або §27
(нов.)
2) Переглянути навчальне відео
https://www.youtube.com/watch?v=sqVbIONAwG0&feature=youtu.be
3. Письмово виконати
завдання:
І. Впр. 336 (стар.)
або 304 (нов.)
ІІ.1) Від поданих дієслів утворіть дієприслівники недоконаного виду.
Кричати, сподіватися, вірити, бачити, сяяти, сидіти,
блукати, чистити.
2) Від поданих
дієслів утворіть дієприслівники доконаного виду.
Сказати, принести, перемогти, спитати, подумати, допомогти, покликати, складати.
Українська література 25.01
Тема: Позакласне читання. Богдан Лепкий «Цвіт
щастя»
Завдання:
1)Прочитати новелу «Цвіт щастя»
http://shkolyar.in.ua/posibnyki/ti-znash-shho-ti-lyudina/bogdan-lepkij/czvt-shhastya
2) Записати аналіз твору.
3)Письмово схарактеризувати образ хлопчика (риси характеру).
Зарубіжна
література 22.01
Тема: Тема
кохання в повісті Шолом-Алейхема «Пісня над піснями». Еволюція героїв (Шимек
і Бузя) у часі
Завдання:
1. Прочитати (стор.155-160)
2.Переглянути відеоурок (поч. з 4хв.) https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=M1LmCY7v42I&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=19
3. Прослухати аудіокнигу (за бажанням)
https://www.youtube.com/watch?v=hnnVhQoa5-w
(1 частина)
https://www.youtube.com/watch?v=TzqLAXTNLbM
(2 частина)
https://www.youtube.com/watch?v=GmespwcksJk
(3 частина)
https://www.youtube.com/watch?v=aXGt6S8-Of0 (4 частина)
4. Характеристика образів Шимека та Бузі (письмово).
Українська література 21.01
Тема: Богдан Лепкий «Мишка». Трагічна і комічна
ситуації, їхня роль у розкритті головної думки, моралі.
Завдання:
1)Записати паспорт твору та
характеристику героїв.
2) Скласти до казки «Мишка» 5-7 питань, які б починались словами «Чому?», «Навіщо?»
Українська мова 20.01 (у ZOOM)
Тема: Коми при одиничному дієприслівнику
Завдання
для тих, хто не працював у ZOOM:
1)Опрацювати теоретичний матеріал §28 (стар.), §26 (нов.)
https://www.youtube.com/watch?v=f8I5lhaQ5a0
2) Письмово виконати завдання:
І. Вправа 332 (стар.), 295 (нов.).
ІІ. Розставте необхідні розділові
знаки.
1.
І я заплакавши назад
поїхав знову на чужину.
2.
Співають ідучи дівчата а
матері вечерять ждуть.
3.
А я стою похилившись
думаю гадаю.
4.
Там могили з буйним
вітром в степу розмовляють розмовляють сумуючи.
Українська мова 19.01
Тема: Дієприслівниковий зворот (продовження)
Завдання:
1)Опрацювати теоретичний матеріал стор. 155(стар.) або
134 (нов.)
2) Письмово виконати завдання:
І. Вправа 326 (стар.),
289 (нов.)
ІІ. З двох простих речень
утворити одне, замінивши друге на дієприслівниковий зворот.
Зразок:
Знання
допомагає людині рухатися вперед. Воно робить її сильною. - Знання допомагає
людині рухатися вперед, роблячи її сильною.
1) З давніх часів до нас дійшли прислів'я і приказки.
Вони ввібрали в себе мудрість народу.
2) Народні казки допомагали
простим людям жити. Вони вселяли надію на краще майбутнє.
3). Великі каштани, тополі й верби стоять обабіч вулиці.
Вони підпирають високу синю баню
неба.
4) Квіти на вулицях столиці
заснули. Квіти стулили барвисті пелюстки.
5) Теплий вітер цілує каштани. Він колихає віти смутні.
Зарубіжна
література 19.01
Тема: Шолом-Алейхем «Пісня пісень». Віхи
життєвого і творчого шляху письменника. Відображення у його творах культури та
долі єврейського народу.
Завдання:
1.Ознайомитися з біографією Шолом- Алейхема (стор.148-15о)
2.Переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=VajeO8JWeCI
3. Зробити стислий
конспект про історію написання твору (стор. 151)
4. Читати 1 частину
твору «Пісня пісень» стор. 152 - 155
Українська мова 18.01 (у ZOOM)
Тема: Дієприслівниковий
зворот
Завдання:
1)Опрацювати теоретичний матеріал §27 (стар.)§ 25 (нов.)
2)Переглянути навчальне відео (починаючи з 2хв.)
https://www.youtube.com/watch?v=vf04cx0zTfc
3. Письмово виконати завдання:
І. Вправа 323 (стар.), 286 (нов.)
Тема: Богдан Лепкий. Коротко про письменника. «Мишка (Казка для
дітей: для малих і великих)»
Завдання:
1)Опрацювати біографію Богдана Лепкого стор. 163-165.
2)Прочитати казку «Мишка…» стор. 165 – 167.
3) Прослухати аудіокнигу (за бажанням)
Зарубіжна
література 15.01
Тема: Уславлення ліцейської дружби й вірності
ідеалам у вірші «19 жовтня 1825 року». Авторські спогади й роздуми
у творі
Завдання:
1.Записати ідейно-художній аналіз
вірша «19 жовтня 1825 року»
Жанр: дружнє послання.
Тема: роздуми ліричного героя про
дружбу ліцеїстів.
Ідея: уславлення дружби і
вірності.
Основна думка: дружня підтримка допомагає
вистояти під час життєвих випробувань.
2.Заповнити таблицю.
Імена яких ліцейських друзів згадує О.Пушкін у
вірші? Які слова і вирази зустрічаються у вірші, коли автор згадує ліцейських
друзів?
Прізвища ліцейських друзів |
Цитати з тексту |
|
|
|
|
|
|
Роботу надіслати на електронну адресу dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)
Українська література 14.01
Тема: Гумористичне,
викривальне зображення головного героя. Скарб – узагальнений образ щастя.
Повчальний характер оповідання
Завдання:
Переглянувши відео презентацію, виконайте наступні завдання: https://www.youtube.com/watch?v=XL4JG33BgPg
1.Записати ідейно-художній аналіз оповідання «Скарб».
Олекса
Стороженко «Скарб»
Тема________________________________________________
Ідея________________________________________________
Жанр_______________________________________________
Морально-етичні проблеми, порушені автором в оповіданні
«Скарб»:
·
__________________________
·
__________________________
·
___________________________
2.Записати риси характеру Павлуся.
Роботу надіслати на електронну адресу dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)
Українська мова 13.01
Тема: Вид і час дієприслівників. Тренувальні вправи
Завдання:
1. Утворіть від поданих дієслів дієприслівники. Запишіть за зразком:
І. Недоконаного виду, теперішнього часу. Ідуть — ідучи, летять — летячи.
Бачать, виробляють, ходять, знають, пізнають,
копають, ховають, ловлять, сідають, мають.
ІІ. Доконаного виду, минулого часу. Спитав — спитавши.
Зробив, покликав, написав, почув, зібрав, прийшов,
ходив, запросив, відправив, похвалив.
2. Випишіть дієприслівники, визначте їх час і вид.
Зразок: Вийшовши (мин.ч., док.в.)
1. Бували місяці, коли я ані одної днини не пропускала, не вийшовши на якийсь шпиль гори, не відкривши якогось нового чарівного закутка між скелями, не сполохавши якогось хижака з-поміж густих смерек і не покупавши босих ніг в розпіненому потоці (О. Кобилянська). 2. Ніч, тиха, тепла, стояла над землею, поблискуючи зорями, мліючи у своїй розкоші (Панас Мирний). 3. Дивлячись на людей, усміхався мій батько, великий добрий чоловік (О. Довженко). 4. Хома якусь хвилину сидів замислений, лише оглядаючи рівну дорогу (О. Гончар).
Зарубіжна література 12.01
Тема: Дитинство та юність О.С.Пушкіна. «19 жовтня 1825 року»
Завдання:
1.Ознайомитися з біографією О.С. Пушкіна (стор.142-143)
2.Переглянути відео про О. Пушкіна (за бажанням)
https://www.youtube.com/watch?v=qSIGwmA_Trs
3. Прочитати вірш «19 жовтня» (стор. 144 - 147)
4. Прослухати аудіозапис твору (за бажанням).
https://www.youtube.com/watch?v=1WFfkpbq7LQ
https://www.youtube.com/watch?v=CY9R-UsAXZ4
(мовою оригіналу).
Українська мова 12.01 (у ZOOM)
Тема: Вид і час дієприслівників
Завдання:
1.Ознайомитися з теоретичним матеріалом стор. 150 (стар.)
або стор.129 (нов.)
2. Виконати вправи 313, 316 (стар.) або 276, 279 (нов.).
Ті учні, які були присутні на зум конференції, виконують 1 вправу на вибір. Решта учнів опрацьовують матеріал повністю.
Українська мова 11.01
Тема: Дієприслівник як особлива форма
дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Завдання:
1.Переглянути навчальне відео.
https://www.youtube.com/watch?v=vr5c9pkO-gY
2.Опрацювати теоретичний матеріал
за підручником
§ 26(стар.) або § 24 (нов.)
3. Письмово виконати вправи 310,
311 (стар.) або 273, 274 (нов.)
Ті учні, які були присутні на зум конференції, виконують 1 вправу на вибір. Решта учнів опрацьовують матеріал повністю.
Українська література 11.01
Тема: Олекса Стороженко. Короткі
відомості про автора, його гумористичні твори. Оповідання «Скарб», морально-етичні проблеми твору
Завдання:
1.Переглянути навчальне відео.
https://www.youtube.com/watch?v=30WyOh-D3e4
2.Опрацювати біографію
письменника за підручником (стор. 155 - 156).
3. Прочитати оповідання «Скарб» (стор.157
- 160)
Аудіокнига
https://www.youtube.com/watch?v=PLpRrsnaouM
Зарубіжна література 27.11
Тема: Джеймс
Олдрідж «Останній дюйм». Проблема
взаємин між батьками й дітьми
Завдання:
1.Опрацювати біографію Джеймса Олдріджа стор.116-117.
2. Прочитати уривок оповідання «Останній дюйм» стор. 117-122.
3. Переглянути фільм (за бажанням)
https://www.youtube.com/watch?v=1O7YZfHzH7A
Українська література
26.11
Тема: Єдність світу природи і
світу дитячої душі. Звичаї, традиції українців. Символ образу гусей-лебедів
Завдання:
1.Продовжити роботу
над уривками повісті. Читати стор. 113 – 121.
2. Підготуватися до
переказу.
Українська мова 25.11
Тема: Не з дієсловами
Завдання:
1.Переглянути відео з теми
https://www.youtube.com/watch?v=MADInySFA5Y
2. Опрацювати за підручником §6
3. Письмово виконати вправи: 101,
106.
4. Виконати інтерактивну
тренувальну вправу
https://learningapps.org/11486993
Роботу можна надіслати на електронну адресу dudnichenko.tv@gmail.com або Viber.
Зарубіжна література 13.11
Тема: Друга світова війна в європейській поезії
Завдання:
1.Ознайомитися з біографією Альфреда Марґул-Шпербера
(стор. 91-93)
2. Виразно прочитайте поезію «Про назву концтабору Бухенвальд» (стор.93)
3. Запишіть аналіз
поезії
4.Ознайомитися з біографією Константі
Ільдефонс Галчинський (стор. 94)
5. Виразно прочитайте поезію «Пісня про солдатів з Вестерплятте» (стор.95)
6. Запишіть аналіз поезії
Українська література 12.11
Тема: Позакласне читання №1. С. Васильченко
«Олив’яний перстень»
Завдання:
1.Прочитати
скорочено текст повісті С. Васильченка «Олив’яний перстень» за посиланням
https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=2914
або прослухати
https://www.youtube.com/watch?v=yz7i8R-FSf8
2. Коротко записати характеристику головних героїв (імена,
ким вони були, по 3-5 рис характеру).
Українська
мова 13.10
Тема: Минулий час. Зміни дієслів минулого часу
Завдання:
1.Опрацюйте теоретичний матеріал § 11 (стар.підруч.), § 9 (новий підруч.)
2. Перегляньте відео з теми.
https://www.youtube.com/watch?v=RQ_TFwYE88k
3. Виконайте вправи (письмово):
149, 150 (старий підручник)
125, 126 (новий підручник)
Роботу надіслати 13.10. до 17.00 на електронну адресу dudnichenko.tv@gmail.com або Viber.
Зарубіжна
література 13.10
Тема: Вальтер Скотт (1771-1832) – засновник історичного
роману. Історія і художній вимисел у романі «Айвенго»
Завдання:
1.Ознайомитися з біографією Вальтера Скотта (стор. 56 -
58)
2.Перегляньте відео про життя Вальтера Скотта.
https://www.youtube.com/watch?v=om-KmdTNPNw
3. Словникова робота (письмово)
Роман — один із жанрів епічної
розповідної літератури; великий за обсягом, складний за будовою прозовий епічний
твір, у якому широко охоплені життєві події, глибоко розкривається історія
формування характерів багатьох персонажів.
Романи бувають біографічні,
автобіографічні, пригодницькі, побутові, соціально-філософські, психологічні,
історичні тощо.
Історичний роман — побудований на
історичному сюжеті твір, у якому в художній формі відображено якусь епоху,
певний період історії.
Особливості роману Вальтера Скотта «Айвенго»:
-
широка
панорама
життя минулих віків;
-
поєднання історичних фактів з
художнім вимислом;
-
історія
показується
через долі окремих осіб;
-
поєднання історичних конфліктів
з соціальними,
національними, моральними;
-
діють
історичні особи і вигадані персонажі ( наявні представники різних
соціальних прошарків);
-
авторська оцінка зображуваного.
4.Прочитайте
І – V розділи роману «Айвенго» (стор.
59 - 67)
Українська мова 12.10
Тема: Часи дієслова
Завдання:
1.Перегляньте відео з теми.
https://www.youtube.com/watch?v=NceNVX8Ol7o
2. Ознайомтеся з §7 (теоретичний матеріал)– за новим підручником; §9 (теоретичний матеріал) – за старим підручником.
3.Виконайте вправи.
Впр. 104, 108 (письм.)
– за новим підручником;
впр. 126, 131 (письм.)
– за старим підручником.
Роботу надіслати 12.10. до 17.00 на електронну адресу dudnichenko.tv@gmail.com або Viber.
Українська література 12.10Тема: Тарас Шевченко. Повторення життєпису поета. Вірш «Мені
тринадцятий минало»
Завдання:
1.Ознайомтеся
з біографією Т. Шевченка (стор. 70 - 72)
2. Перегляньте відео про Т. Шевченка.
https://www.youtube.com/watch?v=uJd2ajOPoH8
3. Виразно прочитайте поезію «Мені тринадцятий минало» (стор.73)
4.
Зробіть письмовий аналіз поезії «Мені тринадцятий минало» (на основі
прочитаного твору та переглянутого відео)
https://www.youtube.com/watch?v=JQ_NFY5W-8Y
Роботу надіслати 12.10. до 17.00 на електронну адресу dudnichenko.tv@gmail.com або Viber.
Немає коментарів:
Дописати коментар