7-Б дистанційне навчання

Українська література 28.05

Шановні семикласники, вітаю всіх вас із успішним закінченням ще одного навчального року, який кожному подарував нові знання, нові враження, нові звершення і плани на майбутнє! Щасливих літніх канікул!!!

Список літератури на літо (на 8 клас)

Іван КАРПЕНКО-КАРИЙ «Сто тисяч»

Михайло КОЦЮБИНСЬКИЙ  «Дорогою ціною»

Олександр ДОВЖЕНКО «Ніч перед боєм»

Ніна БІЧУЯ  «Шпага Славка Беркути»

Володимир Дрозд «Білий кінь Шептало»

Юрій Винничук  «Місце для дракона»

Валентин ЧЕМЕРИС «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання»

https://view.genial.ly/60aa7faab371ca0d8db19d01/interactive-image-literatura-dlya-chitannya-vlitku-8-klas


Українська література 14.05

Тема 1 : Володимир ІВАСЮК. Пісенна творчість «Червона рута», «Я піду в далекі гори»

Завдання:

1.Переглянути відео про Володимира Івасюка https://www.youtube.com/watch?v=J60ezJsREX4

2. Ознайомитися з біографією В. Івасюка за підручником (стор.214) https://pidruchnyk.com.ua/776-ukrliteratura-7klas-avramenko-2015.html

3. Прочитати поезії «Червона рута», «Я піду в далекі гори» стор.215, 217.

4. Прослухати аудіозапис пісень 

https://www.youtube.com/watch?v=iV_4XvldJw0

https://www.youtube.com/watch?v=XolO5uz8e34

5. Записати аналіз поезій.

1) «Червона рута» аналіз (паспорт) твору

Автор: Володимир Івасюк.

Дата написання: 1970 р.

Жанр: пісенна лірика.

Тема твору: зізнання у щирому палкому коханні ліричного героя до своєї коханої.

Ідея: возвеличення справжнього кохання, яке приходить самостійно і захоплює людину так, що не потрібно жодних чарів і чаклувань.

Основна думка: почуття героя до своєї коханої дівчини справжнє, щире, безмежне. Сум і туга обіймають його без неї. Такі почуття не потребують жодних чаклувань.

 (Чит.)«Червона рута» – найвідоміша пісня Володимира Івасюка. Основана вона на легенді про червону руту – квітку, яка росте в Карпатських горах і, здобувши яку, можна приготувати зілля для того, щоб закохати у себе когось. У пісні ж герой звертається до коханої дівчини з завіренням у своїх найпалкіших почуттях. Він кохає її настільки сильно, що часом сам себе запитує чи не викликано це дією чарівного зілля (перший куплет). Проте кохання його щире й справжнє і ніяке зілля для його зміцнення чи поглиблення не потрібне, про що йдеться в останньому куплеті пісні.

2) «Я піду в далекі гори» аналіз

Автор: Володимир Івасюк.

Рік написання: 1969 р.

Жанр: пісенна лірика.

Тема твору: зображення пошуку своєї коханої молодим парубком.

Ідея:  возвеличення справжнього кохання, яке знайде молоду людину, що його прагне.

Основна думка: в пошуку коханої молодому парубку можуть допомогти стихії природи, які покажуть де живе його мила. Він шукатиме її сам і з чиєюсь допомогою бо вірить, що для кожної людини призначена свою доля.

 (Чит.)«Я піду в далекі гори» – одна з найбільш відомих пісень Володимира Івасюка. Вона сповнена молодечого запалу і жаги знайти своє справжнє кохання. Заклики героя, молодого парубка, допомогти вітер знайти йому кохану сповнені надії та віри у вищі сили, що здавна притаманна гірським жителям. Його мрії про справжнє кохання життєстверді й сповнені молодецького романтизму. Він вперто йде до своєї мрії – навіть якщо вітер не допоможе, він сам шукатиме свою кохану і впевнений, що знайде.

Тема 2 : Пісні митця, що сприяли відродженню національної самосвідомості, патріотичних почуттів «Балада про мальви», «Водограй»

Завдання:

1.Прочитати поезії «Балада про мальви» та «Водограй» стор. 216, 218.

2. Прослухати аудіозапис пісень 

https://www.youtube.com/watch?v=qRfUcz_fXMk

https://www.youtube.com/watch?v=nOdSYZyXahE

3.Записати аналіз поезій.

1) Володимир Івасюк «Водограй» аналіз (паспорт)

Автор: Володимир Івасюк.

Рік написання: 1970 р.

Жанр: пісенна лірика.

Тема твору: зображення сили й краси водограю, його замилування й ігри з ним.

Ідея: возвеличення  природної стихії води, її сили й краси, яка є джерелом молодості й енергії.

Основна думка: вода – життєдайна сила, яка приваблює до себе своєю красою. Вона стрімка й непередбачувана, може дарувати, а може забирати. Водночас – це джерело молодечої енергії та чистоти душі. Нестримність та непередбачуваність водної стихії заворожують.

(Чит.)Пісня «Водограй» є однією з найвідоміших не тільки в репертуарі Володимира Івасюка, а й в усьому світі. Вона наповнена молодечою енергією та силою. Звертання до водограю, стихії води грайливі та жартівливі, що відображає молодечий запал, це особливо помітно у приспіві та другому куплеті. Перший куплет є вступом і просто описує водну стихію, її силу, красу та непередбачуваність. Приспів сповнений радості й забавлянь, а другий куплет присвячено «милій дівчині», для якої варто зробити намисто з краплин.

2) Володимир Івасюк «Балада про мальви» аналіз (паспорт)

Автор: Володимир Івасюк.

Рік написання: 1969-1975 рр.

Жанр: пісенна лірика.

Тема твору: зображення материного болю за своїми дітьми.

Ідея: возвеличення  життя  як пісні, що не віддзвенить. « Я в мальві знов для тебе буду жить».

Основна думка: мальви – це материні діти, що так і не повернулись з війни. Вони поросли гарними квітами, щоб наостанок подарувати трохи ласки й краси матері.

(Чит.)«Балада про мальви» – одна з найтрагічніших пісень Володимира Івасюка. Написана вона на основі вірша Богдана Гури, вперше виконана Софією Ротару.

Головний мотив пісні – прощання дітей з рідною матір’ю. Вони прийшли до неї у вигляді квітів – мальв, щоб попрощатись. Загинувши на війні, діти лишились на полях, тому тепер саме там можна знайти багато мальв. У вірші багато паралелей, основною є люди – це мальви.

Домашнє завдання:

1) вивчити напам’ять 1 поезію на вибір (А. Малишка чи В. Івасюка);

2) Підготуватися до контрольної роботи за творчістю Олега Ольжича, Олени Теліги, Олександра Гавроша, Андрія Малишка, Володимира Івасюка.

Зарубіжна література 13.05

Тема: Корнелія Функе. Образ Меґі – дівчинки, котра любить читати. Її пригоди й духовне випробування. Поєднання уявного і реального світів

Завдання:

1.Записати паспорт-анкету головної  героїні. Доповнити риси характеру.

2.Записати казкові мотиви у творі.

3.Виконати тестову самостійну роботу https://forms.gle/fTCY63t4ykB8sohK9

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми «Сучасна література. Я і світ» (Діана Вінн Джонс «Мандрівний замок Хаула», Айзек Азімов «Фах», Корнелія Функе «Чорнильне серце».)

Українська мова 13.05

Тема: Частка. Тренувальні вправи

Завдання:

1.Повторити параграфи 35-36 (нов.), 37-38 (стар.)

2. Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=atTB4rXeOC8

3.Письмово виконати вправи

Роботу надсилати dudnichenko.tv@gmail.com 

або Viber (099-076-27-62)

Зарубіжна література 12.05

Тема: Корнелія Функе. Тема «оживлення» книжки у творі «Чорнильне серце»

Завдання:

1.Ознайомитися з біографією Корнелії Функе (стор. 238-239).

2.Прослухати аудіокнигу https://www.youtube.com/watch?v=S-JwFemTQx0

3. Прочитати скорочено (за потреби)

https://dovidka.biz.ua/chornylne-sertse-skorocheno-po-rozdilakh/

4.Переглянути фільм (за бажанням) http://moviestape.net/katalog_filmiv/prygody/9447-chornylne_serce.html

5. Записати аналіз твору

6. Упорядкуйте сюжетний ланцюжок, записавши тільки цифри (наприклад: 2,8,1…)

1. Мегі побачила за вікном незнайомця.

2. Вогнерукий видає Мо розбійникам.

3. Ув’язнення тітки і дівчинки.

4. Зустріч Мо з Вогнеруким.

5. Мо спакував валізи і разом з Мегі і Вогнеруким вирушає до тітки Елінор.

6. Мегі і Елінор вирушає на допомогу

7. Розповідь батька про незвичайний дар і книгу «Чорнильне серце», Каприкорна і Матір

8. Нове ув’язнення тітки і дівчинки

9. Монетний дощ

10. Погоня

11. Втеча

12. В безпеці, зустріч з автором книги «Чорнильне серце»

Роботу надсилати dudnichenko.tv@gmail.com 

або Viber (099-076-27-62)

Українська література 16.04

Тема 1: Контрольна робота за творчістю М. Павленко, С. Процюка, Л. Пономаренко

Завдання:

Виконати завдання контрольної роботи  на подвійному аркуші (зберігайте його). 

Роботу надіслати сьогодні  до 17.00!!!

1. У кого Гордій Кулаківський видурив маєтності кількох родів?
А  Міщенка

Б  Жуковського

В Старосвітського

2. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських» М. Павленко - це

А повість-казка      

Б роман

В новела

3. Кому належало кафе "Русалонька"?
А  Вадимові

Б  Сашкові

В  Ірці Завадчук

4. Виберіть особливість, якою новела відрізняється від оповідання

А невеликий обсяг

Б нетривалий час дій

В раптові повороти дій
5. Про що розповідається в оповіданні Л. Пономаренко «Гер переможений»?

А про тяжке післявоєнне дитинство

Б про боротьбу радянських людей проти німецько-фашистських загарбників

В про відбудову полоненими німцями зруйнованого міста

6. З яким почуттям зводили квартал полонені німці в новелі «Гер переможений»?

А з любовю і розпачем  

Б зі страхом і байдужістю    

В із ненавистю і злістю

7. Хто порадив Софійці перебиратися "потрохи вперед, від покоління до покоління, ...  коли здaтнa будеш відвернути невідворотне"?
А Гордій Кулаківський

Б  Мішель Міщенко

В  сліпий старець

8. З чого майстрував німець Фрідріх прикраси для будинків, які так подобались місцевим жінкам?

А з дерева;

Б зі шматочків цегли;

В з каміння.

9. Як завершилося життя німця Фрідріха з новели Любові Пономаренко «Гер переможений»?

А помер від туберкульозу;

Б помер від серцевого нападу;

В покінчив життя самогубством.

10. " Аргонавти "С. Процюка - це ..

А Трилогія " Марійка і Костик"

Б " Друга історія Марійки і Костика"

В Повість " Третя історія Марійки і Костика"

Г Роман " Третя історія Марійки і Костика"

11. "Прийшов із боїв і не схотів повертaтись. Зaховaлa його в цей льох… Ось, більше, як тридцять літ…" просидів у льоху
А  Василь Куклаківський

Б  Іван  Кулаківський

В Толик  Кулаківський

12. Хто називав Марійку подумки "стрункою та веселою...?

А Батько

Б Мати

В Микола

 13. Марійчин батько був на заробітках у...

А Польщі

Б Росії

В Італії

14.Знайдіть серед інших прізвища Марічки та Костика.

А Онишкевич

Б Томашевич

В Ковальчук

Г  Онишко

Д Коваленко

15. Що символізує квітка на клумбі (Л. Пономаренко «Гер переможений»)

А всеперемагаючу силу добра.

Б крах надій і сподівань.

В любов полонених німців до праці

Г милосердя, прощення

16.Про що, здавалося, хотіли спитати дівчатка, які були зображені на фотокартці Фрідріха?

А  «Хто забрав нашого тата?»

Б «Ви не знаєте, де наш тато?»

В «Коли повернеться наш тато?»

17.Твір «Гер переможений» написаний на основі справжніх фактів, що відбувалися в місті

А Вінниця

Б Львів     

В Гребінка

Г Київ   

18.Ознаками новели є всі, ОКРІМ

А невеликий за обсягом твір

Б  глибоко психологічний твір

В має несподівану драматичну розв'язку

Г має алегоричний зміст

19. Кому з героїв належать слова «Не я краду – прокляття моє краде»

А Гордію

Б Фролу

В Валентину 

Г Вадиму 

20. У голодні роки прадідусь Софійки Павло мусив продати
А корівку

Б  шафу

В  коралі

21. Установіть відповідність між героєм повісті Марини Павленко «Русалонька із 7-в, або Прокляття роду Кулаківських» та його характеристикою.

1. Вадим.

2. Сашко.

3. Валентин.

4. Ростик.

а) тато Софійки;

б) братик Софійки;

в) колишній однокласник Софійки та її хороший друг;

г) однокласник Софійки, хлопець, який їй подобався;

д) наречений Сніжани.

22. Установіть відповідність між героїнею повісті марини Павленко «Русалонька із 7-в, або прокляття роду Кулаківських» та її характеристикою.

1. Сніжана.

2. Клава.

3. Ірка.

4. Катерина.

а) мама Софійки;

б) прабабуся Софійки;

в) тітка Софійки;

г) однокласниця Софійки;

д) далека родичка Вадима, привид якої жив у квартирі під Софійчиною

dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)

Тема 2: Олег  Ольжич. Коротко про поета.  «Захочеш – і будеш», «Господь багатий нас благословив».  Сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм

Завдання:

1.Ознайомитися з життєвим і творчим шляхом Олега Ольжича стор.188

2.Переглянути біографічний матеріал за відео https://www.youtube.com/watch?v=RdLvd_lBFdM

3. Прочитати поезії «Господь багатий нас благословив» «Захочеш – і будеш » стор.189 або прослухайте аудіозапис https://www.youtube.com/watch?v=Gj36yvE68yQ

4. Записати аналіз поезій (за бажанням скористайтеся матеріалом, що розміщено за посиланням )

http://svitliteraturu.com/load/dopomoga_uchnju_z_ukr_lit/7_klas/virshi_o_olzhicha/60-1-0-1013

dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)

Зарубіжна література 15.04

Тема: Аналіз художніх образів новели Рюноске Акутаґави «Павутинка»

Завдання:

Запишіть символічні образи новели «Павутинка».

dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми «Світова новела» (О.Генрі, Герберт Джордж Уеллс, Рюноске Акутаґава)

Українська мова 15.04

Тема: Контрольна робота з теми «Прийменник як службова частина мови»

 Виконати завдання контрольної роботи (на подвійному аркуші зсередини)

            1.  Прийменник — це службова частина мови, яка:

а) з'єднує однорідні члени речення й частини складно­го речення;

б)  вносить додаткові відтінки значення в речення або служить для утворення способів дієслів;

в)   виражає  залежність іменника,  числівника  та за­йменника від інших слів у словосполученні;

г)  виражає почуття і спонукання до дії, але не називає їх.

            2.  Завжди з прийменником вживається:

а) давальний відмінок;                                               в) орудний відмінок;

б)  місцевий відмінок;                                               г) кличний відмінок.

            3.  У якому рядку всі слова — прийменники, що пишуться через дефіс?

а)  За/мість, по/серед, по/за, в/супереч;   б) з/посеред, з/під, з/поміж, із/за;

в)  по/над, по/біля, з/над, з/поза;          г)  з/попід, по/між, з/над, по/руч,

            4.  Самостійним членом речення прийменник:

а)  є завжди;                                                                         б)  не буває;

в) може бути - залежно від своєї ролі в реченні;            

г)  може бути - залежно від місця в реченні.

            5.  Знайдіть рядок, у якому вжито однозвучні з іменника­ми прийменники.

а)  У, над, із, за, посеред;                 б)  навколо, близько, кругом, поруч;

в)  коло, край, круг, перед;                         г)  наперед, через, серед, вздовж.

            6.  Знайдіть рядок, у якому вжито однозвучні з прислівни­ками прийменники.

а)  На, під, поміж, протягом;                      б)  вздовж, наперед, навколо, близько;

в)  за винятком, круг, серед, через;            г)  з-під, з-поміж, з-посеред, із-за.

            7. Усі прийменники написано правильно в рядку
а) з метою, з-над, наприкінці, з-перед
б) у продовж, поперед, упоперек, з-під
в) з-поміж, у зв’язку з, з-поза, підчас
г) по-під, за винятком, із-за, поруч
д) позаду, на перекір, гот, навколо

            8. Прийменник є в кожному реченні, ОКРІМ
а) Між горами старий Дніпро, неначе в молоці дитина.
б) Не можна любити народів других, якщо ти не любиш Вкраїну.
в) Батьківщина починається для людини зі шматка неба.
г) Люди з красивими душами не здатні на підлість.
д) Як хороше радіти без причини, коли на місто сутінь опада.

9. Прийменник виділено в реченні
а) Лунає неподалік пісня сили, краси.
б) Назустріч здіймалося місто в бронзі.
в) Напередодні всю ніч ішов лапатий сніг.
г) Козаки навколо фортеці копали шанці.
д) Десь поблизу виводив свою пісню соловей.

10. Помилково вжито прийменник у варіанті
а) заходьмо по двоє
б) наказ по коледжу
в) розпис по дереву
г) сходіть по молоко
д) надішли по адресі

11. Граматично правильно побудовано словосполучення
а) звернутися по питанню
б) забути із-за неуважності
в) виконати на вимогу
г) відповідно з наказом
д) хворіти пневмонією

12. Граматично правильно побудовано словосполучення
а) заступник по виховній роботі
б) повертатися на тролейбусі
в) викликати по прізвищу
г) розсістися по своїх місцях
д) виконати на замовлення

13. Установити відповідність між синонімічними прийменниками.

А Біля;

1 Упродовж

Б протягом;

2 слідом за;

В поряд;

3 близько;

Г навздогін;

4 між;

Д поміж.

5 поруч.

14. Відновити словосполучення, дібравши потрібний прийменник і поставивши іменник у відповідному відмінку. Визначити відмінки іменників.

1 Іти, дорога.

2 Сидіти, стіл.

3 Знаходитися, вулиця.

15. Записати речення. Виписати прийменники, розібрати їх як частину мови (будова, з яким відмінком вжито, похідний/непохідний, особливості написання).

Бабуся співала коло хати про чайчине горе.

Критерії оцінювання:

1 - 12 – по 0.5б.

13 – 15 – по 2б.

Фото роботи надіслати сьогодні до 17.00 

dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)

Зарубіжна література 14.04

Тема: Рюноске Акутаґава. Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі «Павутинка»

Завдання:

1. Коротко записати аналіз новели «Павутинка».

2. «Печворк» (записати події у правильній послідовності).

3. Розгадати кросворд (можна не креслити, а записати лише відповіді)

dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)

Українська мова 13.04

Тема: Тренувальні вправи. Підготовка до контрольної роботи

Завдання:

1.Перегляньте відео на повторення вивченого https://www.youtube.com/watch?v=pngnvs9YDWw

2. Письмово виконайте вправи:435, 436 (нов.підруч.) або 479,480 (стар.підруч.)

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи з теми «Прийменник»

Українська література 09.04

Тема 1: Любов Пономаренко «Гер переможений». Наскрізний гуманістичний пафос новели

Завдання:

1. Ознайомитися з біографією Любові Пономаренко стор.184

2.Прочитати новелу «Гер переможений» стор. 184-185

аудіокнига  https://www.youtube.com/watch?v=STnpJmQET4Y

3. Усно дати відповідь на питання:

1.     Коли відбуваються події, зображені у творі?

2.     Яку роботу виконували полонені німці?

3.     Чим займався Фрідріх після робочого дня?

4.     Що робили діти, коли побачили скопану грядку?

5.     Як ставилися жителі міста до полонених?

6.     Чим любив хизуватися Фрідріх?

7.     Коли і чому німець перестав садити грядку?

8.     Яке він знайшов інше заняття?

9.     Яка трагічна подія сталася з Фрідріхом?

10.  Що привернуло увагу оповідачки, коли вона сиділа на вікні у новому будинку?

11.  Чому дівчина не зірвала квітку?

12.  Якою подією завершується твір?

4. Виписати цитати з твору:

1) Ставлення дорослих до полонених.

2) Ставлення дітей до полонених.

3) Ставлення полонених до міста, його жителів. 

Тема 2: Художні засоби втілення пафосу новели «Гер переможений» (деталь, поєднання різних часових площин тощо)

Завдання:

1.Записати аналіз твору, скориставшись поданим матеріалом (перейдіть за посиланням)

http://svitliteraturu.com/load/dopomoga_uchnju_z_ukr_lit/7_klas/l_ponomarenko_ger_peremozhenij_anketa_tvoru/60-1-0-1011

2.Схарактеризувати образ Фрідріха (письмово).

3.Перевірте свої знання, виконавши інтерактивне завдання (скрін не надсилати)

https://wordwall.net/uk/resource/1536014/%D0%BB%D1%8E%D0%B1%D0%BE%D0%B2-%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE-%D0%B3%D0%B5%D1%80-%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B9

 dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)

Домашнє завдання:  підготуватися до контрольної роботи за творчістю таких письменників: Марина Павленко «Русалонька із 7-В…», Степан Процюк «Аргонавти», Любов Пономаренко «Гер переможений».

Українська мова 08.04

Тема: Особливості вживання прийменників. Види прийменників за походженням (ZOOM)

Посилання на конференцію у групі (Viber).

Зарубіжна література 08.04

Тема: Рюноске Акутаґава  – майстер японської новели. Новела «Павутинка»

Завдання:

1.Ознайомитися з біографією Рюноске Акутаґави (стор.220 -221).

2. Переглянути презентацію https://ppt-online.org/35851

3. Прочитати новелу «Павутинка» стор. 222 – 223

аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=M6oaiI3XpuQ

3. Усно відповідати на питання (стор.224)

Зарубіжна література 07.04

Тема: Герберт  Уеллс «Чарівна крамниця». Реальне та фантастичне у творі. Характеристика образів

Скориставшись інформацією за посиланням, виконайте наступні завдання:

http://svitliteraturu.com/load/dopomoga_uchnju_iz_zar_lit/7_klas/g_uells_charivna_kramnicja_dopomoga_uchnju/16-1-0-994

1. Зробити письмовий аналіз новели «Чарівна крамниця»,

2. Записати реальне та фантастичне у творі.

3. Письмово  схарактеризувати образи персонажів твору.

dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)

Українська мова 06.04

Тема: Види прийменників за будовою

Завдання:

1. Ознайомитися з теоретичним матеріалом на стор. 212 (187).

2. Переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=A8swQ_QtIck

3. Виконати письмові завдання:

вправи 467 (425) (виписати прийменники, вказавши вид за будовою), 470 (427)

dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)

Українська література 02.04

Тема 1, 2: Степан ПРОЦЮК. «Аргонавти» Коротко про письменника та його твори для дітей. «Аргонавти» – третя історія Марійки та Костика

Завдання:

1) Ознайомитися з біографією Степана Процюка стор.173 та відео

https://www.youtube.com/watch?v=qpxEU-NeD4o

2) Прочитати уривки повісті «Аргонавти» стор. 174 – 183.

3) Записати аналіз твору (за відео).

4) Скласти у зошитах «Карту розуму» (схема) по характеристиці персонажів (приклад додаю).

5) Надіслати попереднє творче завдання «Реклама книги «Русалонька із 7-В…»»

dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)

Зарубіжна література 01.04

Тема: Герберт  Уеллс.  Точка зору дорослого і дитини в новелі «Чарівна крамниця». «Дива» та їхнє сприйняття персонажами.

Завдання:

1.Прочитати (стор.216 - 219) або прослухати новелу «Чарівна крамниця» https://www.youtube.com/watch?v=0zYeAc6LwSg

2. Виконати тренувальну  тестову роботу

https://learningapps.org/2264753

3. Заповнити таблицю (фото надіслати)


dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)
 

Українська мова 01.04

Тема: Прийменник як службова частина мови. Тренувальні вправи

Завдання:

1.Повторіть матеріал § 35 (33) за підручником.

2. Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=8Vo9TlRQOJU

3. Виконати письмові завдання:

1)Вправа 463 (421)

Зразок: відповісти, лист – відповісти на лист.

2) Вправа 465 (423).

Роботу надіслати  на електронну адресу

 dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)


Українська література 22.01

Тема 1: Богдан Лепкий. Коротко про письменника. «Мишка (Казка для дітей: для малих і великих)»

Завдання:

1)Опрацювати біографію  Богдана Лепкого стор.157

2)Прочитати казку «Мишка…» стор. 157 – 160.

3) Прослухати аудіокнигу (за бажанням)  

https://www.youtube.com/watch?v=bVOKf-040ig

 

Тема 2: Богдан Лепкий «Мишка». Трагічна і комічна ситуації, їхня роль у розкритті головної думки, моралі

Завдання:

1)Записати паспорт твору та характеристику героїв.

2) Скласти до казки «Мишка» 5-7 питань, які б починались словами «Чому?», «Навіщо?»


Зарубіжна література 21.01

Тема: Тема кохання в  повісті Шолом-Алейхема «Пісня над піснями». Еволюція героїв (Шимек і Бузя) у часі

 Завдання:

1. Прочитати (стор.146-151)

2.Переглянути відеоурок (поч. з 4хв.) https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=M1LmCY7v42I&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=19

3. Прослухати аудіокнигу (за бажанням)

https://www.youtube.com/watch?v=hnnVhQoa5-w (1 частина)

https://www.youtube.com/watch?v=TzqLAXTNLbM (2 частина)

https://www.youtube.com/watch?v=GmespwcksJk (3 частина)

https://www.youtube.com/watch?v=aXGt6S8-Of0 (4 частина)

4. Характеристика образів Шимека та Бузі (письмово).

Українська мова 21.01 (у ZOOM)

Тема: Коми при одиничному дієприслівнику

Завдання для тих, хто не працював у ZOOM:

1)Опрацювати теоретичний матеріал §28 (стар.), §26 (нов.)

2) Письмово виконати завдання:

І. Вправа 332 (стар.), 295 (нов.).

ІІ. Розставте необхідні розділові знаки.

1.     І я заплакавши назад поїхав знову на чужину.

2.   Співають ідучи дівчат а матері вечерять ждуть.

3.   А я стою похилившись думаю гадаю.

4.   Там могили з буйним вітром в степу розмовляють розмовляють сумуючи.

Зарубіжна література 20.01

Тема: Шолом-Алейхем «Пісня пісень». Віхи життєвого і творчого шляху письменника. Відображення у його творах культури та долі єврейського народу.

Завдання:

1.Ознайомитися з біографією Шолом- Алейхема (стор.140-142)

2.Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=VajeO8JWeCI

3. Зробити стислий конспект про історію написання твору (стор. 142)

4. Читати 1 частину твору «Пісня пісень» стор. 143 - 146

Українська мова 19.01 (у ZOOM)

Тема: Дієприслівниковий зворот

Завдання для тих, хто не працював у ZOOM:

1)Опрацювати теоретичний матеріал §27 (стар.)§ 25 (нов.)

2)Переглянути навчальн1 відео  

https://www.youtube.com/watch?v=5c7YAbKI4e8&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=vf04cx0zTfc (поч. з 2 хв.)

3. Письмово виконати завдання:

І. Вправа 323 (стар.), 286 (нов.)


Українська література 15.01

Урок 1

Тема: Олекса Стороженко. Короткі відомості про автора, його гумористичні твори. Оповідання «Скарб», морально-етичні проблеми твору

Завдання:

1.Переглянути навчальне відео.

https://www.youtube.com/watch?v=30WyOh-D3e4

2.Опрацювати біографію письменника за підручником (стор. 155 - 156).

3. Прочитати оповідання «Скарб» (стор.157 - 160)

Аудіокнига

https://www.youtube.com/watch?v=PLpRrsnaouM

Урок 2

Тема: Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Скарб – узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання

Завдання:

Переглянувши відео презентацію, виконайте наступні завдання: https://www.youtube.com/watch?v=XL4JG33BgPg

1.Записати ідейно-художній аналіз оповідання «Скарб».

Олекса Стороженко «Скарб»

Тема________________________________________________

Ідея________________________________________________

Жанр_______________________________________________

Проблеми, порушені автором в оповіданні «Скарб»:

·        __________________________

·        __________________________

·        ___________________________

2.Записати риси характеру Павлуся.

Роботу надіслати  на електронну адресу dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)


Українська мова 14.01 (у ZOOM)

Тема: Вид і час дієприслівників

Завдання:

1.Ознайомитися з теоретичним матеріалом стор. 150 (стар.) або стор.129 (нов.)

2. Виконати вправи 313, 316 (стар.) або 276, 279 (нов.).

Роботу надіслати  на електронну адресу dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)

Зарубіжна література 14.01

Тема: Уславлення ліцейської дружби й вірності ідеалам у вірші «19 жовтня 1825 року». Авторські спогади й роздуми у творі

 Завдання:

1.Записати ідейно-художній аналіз вірша «19 жовтня 1825 року»

Жанр: дружнє послання.

Тема: роздуми ліричного героя про дружбу ліцеїстів.

Ідея: уславлення дружби і вірності.

Основна думка: дружня підтримка допомагає вистояти під час життєвих випробувань.

2.Заповнити таблицю.

 Імена яких ліцейських друзів згадує О.Пушкін у вірші? Які слова і вирази зустрічаються у вірші, коли автор згадує ліцейських друзів?

Прізвища ліцейських друзів

Цитати з тексту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Роботу надіслати  на електронну адресу dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)

Зарубіжна література 13.01

Тема: Дитинство та юність О.С.Пушкіна. «19 жовтня 1825 року»

Завдання:

1.Ознайомитися з біографією О.С. Пушкіна (стор.142-143)

2.Переглянути відео про О. Пушкіна (за бажанням)

https://www.youtube.com/watch?v=qSIGwmA_Trs

3. Прочитати вірш «19 жовтня» (стор. 144 - 147)

4. Прослухати аудіозапис твору (за бажанням).

https://www.youtube.com/watch?v=1WFfkpbq7LQ

https://www.youtube.com/watch?v=CY9R-UsAXZ4 (мовою оригіналу).

Українська мова 12.01 

(ZOOM, початоко 09.00)

Тема: Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Завдання:

1.Переглянути навчальне відео.

https://www.youtube.com/watch?v=vr5c9pkO-gY

2.Опрацювати теоретичний матеріал за підручником

§ 26(стар.) або § 24 (нов.)

3. Письмово виконати вправи 310, 311 (стар.) або 273, 274 (нов.)

Ті учні, які були присутні на зум конференції, виконують 1 вправу на вибір. Решта учнів опрацьовують матеріал повністю.


Українська мова 27.11

Тема: Дієприкметник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Завдання:

1.Опрацювати за підручником §18 (стар.), §17 (нов.)

2. Переглянути відео з теми

https://www.youtube.com/watch?v=abU-eJaLzw4

3. Письмово виконати вправи 224, 225 (стар.), 192, 194 (нов.)

Роботу не надсилати (перевірю у школі).

Зарубіжна література 27.11

Тема: Джеймс Олдрідж  «Останній дюйм». Проблема взаємин між батьками й дітьми

Завдання:

1.Опрацювати біографію Джеймса Олдріджа стор.110-111.

2. Прочитати уривок оповідання «Останній дюйм» стор. 111-116.

3. Переглянути фільм (за бажанням)

https://www.youtube.com/watch?v=1O7YZfHzH7A


Українська мова 26.11

Тема: Не з дієсловами

Завдання:

1.Переглянути  відео з теми

https://www.youtube.com/watch?v=MADInySFA5Y

2. Опрацювати за підручником §6 (стар.), §16 (нов.)

3. Письмово виконати вправи: 101, 106 (стар.), 180, 185 (нов.)

4. Виконати інтерактивну тренувальну вправу

https://learningapps.org/11486993

Роботу не надсилати (перевірю у школі).  

Зарубіжна література 26.11

Тема: Образи Івана Терешка і Джулії. Протиставлення сили дружби й кохання світу насильства

Завдання:

1.Опрацювати зміст твору по стор.104.

2. Письмово схарактеризувати образи Івана та Джулії (роботу не надсилати (перевірю у школі)).  

Домашнє завдання

Підготуватися до написання контрольного твору на 1 із тем (написати чорновий варіант твору обсягом 1,5 – 2 стор.)

1)Ідеальний лицар Айвенго (за романом «Айвенго» В. Скотта).

2)Європейська поезія про війну.

3)Коли сила кохання перемагає силу війни… (за повістю «Альпійська балада» В. Бикова).


Українська література 25.11

Тема: Михайло Стельмах. «Гуси-лебеді летять»  – автобіографічна повість про дитинство. Єдність світу природи і світу дитячої душі.

Завдання:

1.Переглянути  відео про письменника

https://www.youtube.com/watch?v=jbDLDCkRnYk

та ознайомитися з презентацією

https://sway.office.com/5hBlsG1oZlZq8FGt

2. Читати фрагменти повісті стор. 92 – 104.


Українська мова 13.11

Тема: Способи творення дієслів

Завдання:

1.Ознайомитися з теоретичним матеріалом §17 (стар.підруч.) та §15 (нов.підруч.)

2. Виконайте вправи 212, 214 (стар.підруч.) та 176, 177 (нов.підруч.)

Роботу надіслати 13.11  

на електронну адресу dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)

Зарубіжна література 13.11

Тема: Булат Окуджава «До побачення, хлопчики…»

Завдання:

1.Ознайомитися з біографією Булата Окуджави.

Булат Шалвович Окуджава народився 9 травня 1924 року в Москві в сім'ї партійних працівників. У 1937 році батьки Булата Окуджави були арештовані, батько — розстріляний, мати — заслана. Після арешту батьків жив з бабусею.
У 1940 році переїхав до родичів у Тбілісі, в 1942 році добровольцем пішов на фронт. Після закінчення війни вступив до Тбіліського державного університету, після закінчення якого працював учителем сільської школи в Калузькій області, потім — у Калузі.

У 1955 році, після повернення матері з табору, вступив до КПРС. У 1956 році він повернувся в Москву і почав виступати з авторськими піснями. З 1956 по 1961 роки працював у видавництві «Молода гвардія», в «Літературній газеті», в літературному об'єднанні «Магістраль».

У 1961 році він дебютував як прозаїк з автобіографічною повістю «Будь здоров, школяр». Після 1961 року офіційно не працював, займався творчістю. У 1962 році став членом Спілки письменників СРСР.

У 1968 році у Франції і Польщі були випущені перші диски з піснями Булата Окуджави. В СРСР диски з його піснями стали випускати тільки в середині 70-х років ХХ століття. У 1990 році Окуджава вийшов з КПРС, почав брати активну участь у політичному житті країни. Був членом комісії з помилувань при Президенті РФ; підписав «Лист 42-х» (1993); був членом комісії з Державних премій РФ.

23 червня 1993 року в Парижі відбувся останній концерт Булата Окуджави.
Булат Окуджава — один з найвідоміших представників жанру авторської пісні, його пісні та пісні на його вірші прозвучали більш ніж в 80-ти фільмах, серед них такі популярні кінокартини як «Біле сонце пустелі», «Зірка привабливого щастя», «Білоруський вокзал», «Ключ без права передачі». Серед найбільш відомих його пісень — «Ваше благородіє», «Опівнічний тролейбус», «Бери шинель, пішли додому», «Ми за ціною не постоїмо», «Надії маленький оркестрик», «Черговий по квітню», «Пісня про Арбаті», «Грузинська пісня» і багато інших.

Помер Булат Окуджава 12 червня 1997 року в Парижі, похований у Москві на Ваганьковському кладовищі.

У 1997 році заснована Державна премія імені Булата Окуджави.

2. Прочитати поезію «До побачення, хлопчики».

Ах, війна, що ж ти, підла, накоїла:
стали тихими наші двори,
підняли наші хлопчики голови –
і змужніли вони до пори,
на порозі прощалися похапцем —
і пішли, за солдатом солдат...
До побачення, хлопчики! Хлопчики,
повертайтеся швидше назад.
Не ховайтеся, будьте високими,
не шкодуйте ні куль, ні гранат
і себе не жалійте... І попри все
повертайтеся швидше назад.
Ох, війна, що ж ти, підла, накоїла:
не весілля – розлуки і дим!
І дівчатка ввсі платтячка білії
віддали своїм сестрам мали.
форма й чоботи... Де ж від них дітися?
два зелених на плечах крила...
Пліткарів ви, дівчатка, не бійтеся!
З них спитаємо потім сповна.
Хай говорять, що віру розтрачено,
що йдете повійні наздогад...
До побачення, наші дівчатонька!
Повертайтеся швидше назад!
(1958)

3. Прослухайте пісню «До свидания, мальчики».

https://www.youtube.com/watch?v=PQbfl7qxlW8

Українська мова 12.11

Тема: Безособові дієслова

Завдання:

1.Ознайомитися з теоретичним матеріалом § 16 (стар.підруч.) та §14 (нов.підруч.)

2. Перегляньте відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=iAj7VhZbIPQ

3. Виконайте письмово завдання: впр. 201, 203 (стар.підруч.) або впр.165, 167 (нов.підруч.)

Роботу надіслати 12.11. до 17.00 на електронну адресу dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)

 

Зарубіжна література 12.11

Тема: Друга світова війна в європейській поезії

Завдання:

1.Ознайомитися з біографією Альфреда Марґул-Шпербера (стор. 87-88)

2. Виразно прочитайте поезію «Про назву концтабору Бухенвальд» (стор.89)

3. Запишіть аналіз поезії

4.Ознайомитися з біографією Константі Ільдефонс Галчинський (стор. 89-90)

5. Виразно прочитайте поезію «Пісня про солдатів з Вестерплятте» (стор.90-91)

6. Запишіть аналіз поезії



 Українська мова 13.10

Тема: Минулий час. Зміни дієслів минулого часу

Завдання:

1.Опрацюйте теоретичний матеріал § 11 (стар.підруч.), § 9 (новий підруч.)

2. Перегляньте відео з теми.

https://www.youtube.com/watch?v=RQ_TFwYE88k

3. Виконайте вправи (письмово):

149, 150 (старий підручник)

125, 126 (новий підручник)

Роботу надіслати 13.10. до 17.00 на електронну адресу dudnichenko.tv@gmail.com або Viber (099-076-27-62)


Немає коментарів:

Дописати коментар